loading...

موزیک خفن

عشقت تو استخونمه توی تموم جونمه اسمت که رو زبونمه دنیا بهشته واسه من عشقت واسم بالو پره حالم کنارت بهتره نمیزارم که بپره عطر تو از لباس من دلم که داره همیشه هواتو ازم نگیری یه وقت اون چشاتو ببین

حسین بازدید : 23 جمعه 16 اسفند 1398

عشقت تو استخونمه توی تموم جونمه

اسمت که رو زبونمه دنیا بهشته واسه من

عشقت واسم بالو پره حالم کنارت بهتره

نمیزارم که بپره عطر تو از لباس من

دلم که داره همیشه هواتو

ازم نگیری یه وقت اون چشاتو

ببین که حال دلم خوبه با تو

 

هر لحظه با من باش

بدون که تویی همه بودو نبودم

ببین همیشه کنار تو خوبم

همیشه با تو طلوع غروبم 

هر لحظه با من باش...

 

 

دانلود







برچسب ها دانلود آهنگ با من باش از علی مقامی دانلود آهنگ علی مقامی با من باش عشقت تو استخونمه توی تموم جونمه دانلود آهنگ عشقت تو استخونمه توی تموم جونمه دلم که داره همیشه هواتو دانلود آهنگ دلم که داره همیشه هواتو ازم نگیری یه وقت اون چشاتو دانلود آهنگ ازم نگیری یه وقت اون چشاتو دانلود آهنگ غمگین علی مقامی ببین که حال دلم خوبه با تو آهنگ ببین که حال دلم خوبه با تو دانلود آهنگ با من باش علی مقامی آهنگ جدید و ناشناس دانلود آهنگ با من باش از امین مقامی دانلود آهنگ با من باش از افشین آذری دانلود آهنگ عشقت تو استخونمه توی تموم جونمه افشین آذری دانلود آهنگ عشقت تو استخونمه توی تموم جونمه علی مقامی بازدید :
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب