loading...

موزیک خفن

X وای دلم تنگ دلم تنگ دلم تنگ X دانلود آهنگ وای دلم تنگ دلم تنگ دلم تنگ X آهنگ وای دلم تنگ دلم تنگ دلم تنگ X آهنگ لری وای دلم تنگ دلم تنگ دلم تنگ وای غم دوریت به جونم میزنه چنگ X&n

حسین بازدید : 71 جمعه 16 اسفند 1398
X وای دلم تنگ دلم تنگ دلم تنگ X دانلود آهنگ وای دلم تنگ دلم تنگ دلم تنگ X آهنگ وای دلم تنگ دلم تنگ دلم تنگ X آهنگ لری وای دلم تنگ دلم تنگ دلم تنگ وای غم دوریت به جونم میزنه چنگ X دانلود آهنگ وای غم دوریت به جونم میزنه چنگ X آهنگ وای غم دوریت به جونم میزنه چنگ X دانلود آهنگ لری وای غم دوریت به جونم میزنه چنگ X وای دلم تنگ وای غم دوریت به جونم میزنه چنگ X اهنگ غم دوریت به جونم میزنه چنگ X دانلود آهنگ دشتی غم دوریت به جونم میزنه چنگ X دانلود آهنگ غم دوریت به جونم میزنه چنگ X دانلود آهنگ دشتی دلم تنگ و دلم تنگ و دلم تنگ X دانلود اهنگ دشتی دلم تنگه X صوتی آی نمیدونم خدا کرد یا قضا کرد X آهنگ آی نمیدونم خدا کرد یا قضا کرد وای به هجران تو ما را مبتلا کرد X دانلود وای به هجران تو ما را مبتلا کرد X بازدید :

وای دلم تنگ دلم تنگ دلم تنگ

وای غم دوریت به جونم میزنه چنگ 

از اون ترسم نبینم روی ماهت

وای عجل بر شیشه عمرم زنه سنگ

جدای من نمیخواستم خدا کرد

وای نمیدونم کدوم کافر دعا کرد

آی نمیدونم خدا کرد یا قضا کرد

وای به هجران تو ما را مبتلا کرد

 

 

دانلود








برچسب ها وای دلم تنگ دلم تنگ دلم تنگ دانلود آهنگ وای دلم تنگ دلم تنگ دلم تنگ آهنگ وای دلم تنگ دلم تنگ دلم تنگ آهنگ لری وای دلم تنگ دلم تنگ دلم تنگ وای غم دوریت به جونم میزنه چنگ دانلود آهنگ وای غم دوریت به جونم میزنه چنگ آهنگ وای غم دوریت به جونم میزنه چنگ دانلود آهنگ لری وای غم دوریت به جونم میزنه چنگ وای دلم تنگ وای غم دوریت به جونم میزنه چنگ اهنگ غم دوریت به جونم میزنه چنگ دانلود آهنگ دشتی غم دوریت به جونم میزنه چنگ دانلود آهنگ غم دوریت به جونم میزنه چنگ دانلود آهنگ دشتی دلم تنگ و دلم تنگ و دلم تنگ دانلود اهنگ دشتی دلم تنگه صوتی آی نمیدونم خدا کرد یا قضا کرد آهنگ آی نمیدونم خدا کرد یا قضا کرد وای به هجران تو ما را مبتلا کرد دانلود وای به هجران تو ما را مبتلا کرد بازدید :
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب