loading...

موزیک خفن

,    متن آهنگ زندونیم زندون پرم رو بسته,    متن آهنگ زندونیم زندونیم زندون دنیا سخته از جوونیم خیر ندیدم,    متن آهنگ زندونی از علی سلامی mp3,  &

حسین بازدید : 31 شنبه 17 اسفند 1398

,    متن آهنگ زندونیم زندون پرم رو بسته
,    متن آهنگ زندونیم زندونیم زندون دنیا سخته از جوونیم خیر ندیدم
,    متن آهنگ زندونی از علی سلامی mp3
,    متن آهنگ زندونیم زندونیم زندونی دنیا سخته از علی سلامی
,    متن آهنگ علی سلامی زندونی صوتی
,    متن آهنگ خدایا خدایا ازادی ازادی
,    متن آهنگ زندونی از علی سلامی
,    آهنگ زندونیم زندونیم زندون پرم رو بسته
,    آهنگ زندونیم زندونیم زندون پرم رو بسته علی سلامی
,    متن آهنگ
,   

خدایا خدایا خدایا آزادی آزادی آزادی …

ای خدا شدم اسیر و دل خون 

جوونیم رفت پیر شدم توی زندون

کشت منو زندون زندگی پر عذابه

تا کی من اینجا حال من خرابه

تا کی من اینجا حال من خرابه

زندونیم زندونیم زندونی دنیا سخته

از جوونیم خیر ندیدم عمری به دل نشسته

زندونیم زندونیم زندون پرم رو بسته

مادر غم ندیدنت عمری به دل نشسته

مادر غم ندیدنت عمری به دل نشسته

واسم حسرته هوای صبح این روز …

زندونیم زندونیم زندونی دنیا سخته

از جوونیم خیر ندیدم عمری به دل نشسته

زندونیم زندونیم زندون پرم رو بسته

مادر غم ندیدنت عمری به دل نشسته

مادر غم ندیدنت عمری به دل نشسته







برچسب ها متن آهنگ زندونیم زندون پرم رو بسته متن آهنگ زندونیم زندونیم زندون دنیا سخته از جوونیم خیر ندیدم متن آهنگ زندونی از علی سلامی mp3 متن آهنگ زندونیم زندونیم زندونی دنیا سخته از علی سلامی متن آهنگ علی سلامی زندونی صوتی متن آهنگ خدایا خدایا ازادی ازادی متن آهنگ زندونی از علی سلامی آهنگ زندونیم زندونیم زندون پرم رو بسته آهنگ زندونیم زندونیم زندون پرم رو بسته علی سلامی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب