loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ بهنام صفوی ای جان 320,    دانلود آهنگ بهنام صفوی ای تو هستی دل شکسته من,    بهنام صفوی ای جان صوتی,    آهنگ ای جان بهنام صف

حسین بازدید : 53 پنجشنبه 22 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ بهنام صفوی ای جان 320
,    دانلود آهنگ بهنام صفوی ای تو هستی دل شکسته من
,    بهنام صفوی ای جان صوتی
,    آهنگ ای جان بهنام صفوی با کیفیت 320
,    کلیپ ای جان بهنام صفوی
,    آکورد آهنگ ای جان بهنام صفوی
,    دانلود اهنگ ای تو هستیه دل شکسته ی من
,    آهنگ ای جان بهنام بانی
,    ای تو هستی این دل شکسته من 320
,    دانلود اهنگ
,   

 

دلم؛ عمریه می گیره بهونه…●♪♫
می خواد دل بکنه، از این زمـونه…●♪♫
تویی فانوسِ روشن؛ توو شبِ تـار●♪♫
واسه این دلِ سرگشته ی بی یـار●♪♫
دیگه وقتشه که بارون بباره… بریزه رو سرِ شبا، ستاره…●♪♫
شبای انتظار… شبای دل تنگ…●♪♫
که می زنه به شیشه ی دلم، سنگ●♪♫
ای تو، هستیِ این دلِ شکسته ی من●♪♫
نای نفس های خسته ی من…●♪♫
چشمای در خون نشسته ی من، ای جان!●♪♫
من که مست یه جرعه ی نازِ نگاتم… پنجره ی رو به خنده هاتم…●♪♫
دیوونه ی اسمِ آشناتم… ای جان!●♪♫
ای تو، هستیِ این دلِ شکسته ی من●♪♫
نای نفس های خسته ی من…●♪♫
چشمای در خون نشسته ی من، ای جان!●♪♫
من که مست یه جرعه ی نازِ نگاتم… پنجره ی رو به خنده هاتم…●♪♫
دیوونه ی اسمِ آشناتم… ای جان!●♪♫
یه روز گل می کنه؛ غنچه ی رؤیا●♪♫


اگه پا بذاری؛ رو فرشِ چشمام●♪♫
می شینه رو سرم؛ سایه ی دستات…●♪♫
می پیچه توو دلم؛ عطرِ نفس هات…●♪♫
خدا؛ کی میرسه لحظه ی دیدار؟!●♪♫
دل از خوابِ قفس؛ کی می شه بیدار؟●♪♫
هنوز منتظرم؛ خسته و بی تاب…●♪♫
که شب گم بشه؛ توو خنده ی مهتاب●♪♫
ای تو، هستیِ این دلِ شکسته ی من●♪♫
نای نفس های خسته ی من…●♪♫
چشمای در خون نشسته ی من، ای جان!●♪♫
من که مست یه جرعه ی نازِ نگاتم… پنجره ی رو به خنده هاتم…●♪♫
دیوونه ی اسمِ آشناتم… ای جان!●♪♫
ای تو، هستیِ این دلِ شکسته ی من●♪♫
نای نفس های خسته ی من…●♪♫
چشمای در خون نشسته ی من، ای جان!●♪♫
من که مست یه جرعه ی نازِ نگاتم… پنجره ی رو به خنده هاتم…●♪♫
دیوونه ی اسمِ آشناتم… ای جان!●♪♫

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ بهنام صفوی ای جان 320 دانلود آهنگ بهنام صفوی ای تو هستی دل شکسته من بهنام صفوی ای جان صوتی آهنگ ای جان بهنام صفوی با کیفیت 320 کلیپ ای جان بهنام صفوی آکورد آهنگ ای جان بهنام صفوی دانلود اهنگ ای تو هستیه دل شکسته ی من آهنگ ای جان بهنام بانی ای تو هستی این دل شکسته من 320 دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب