loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ ایرج بسطامی پاییز,    دانلود آهنگ درد عشق و انتظار از ایرج بسطامی,    دانلود اهنگ سراب آرزو ایرج بسطامی,    ترانه ایرج بسطا

حسین بازدید : 40 جمعه 23 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ ایرج بسطامی پاییز
,    دانلود آهنگ درد عشق و انتظار از ایرج بسطامی
,    دانلود اهنگ سراب آرزو ایرج بسطامی
,    ترانه ایرج بسطامی
,    دانلود آهنگ خزان آرزو از ایرج بسطامی
,    دانلود آهنگ در آن شب سرد پاییز ایرج بسطامی
,    ایرج بسطامی khazan
,    دانلود آهنگ بهار ایرج بسطامی
,    دانلود ایرج بسطامی خزان و آرزو
,    دانلود آهنگ

متن آهنگ درد عشق و انتظار ایرج بسطامی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دردِ عشق و انتظار؛ دارم زان شب یادگار

در آن شب سرد پاییز، آهنگ سفر میکردی…

از رهگذری محنت خیز؛ دیدم که گذر میکردی

شعر : تورج نگهبان

تو رفتی و دلم غمین شد…

قرین آه آتشین شد! از آن شبی که برنگشتی…

جهان که شادی آفرین بود؛ به چشمِ من غم آفرین شد

از آن شبی که برنگشتی…

 

از آن شب سردِ خزان شب ها گذشته…

داستان باده و مینا گذشته؛ روزگاری بر من تنها گذشته

چو نقش آرزو بر آبم؛ شبیه چشمه ی سرابم

از آن شبی که برنگشتی…

ملودی : همایون خرم

جهان که شادی آفرین بود؛ به چشم من غم آفرین شد

از آن شبی که برنگشتی…

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ ایرج بسطامی پاییز دانلود آهنگ درد عشق و انتظار از ایرج بسطامی دانلود اهنگ سراب آرزو ایرج بسطامی ترانه ایرج بسطامی دانلود آهنگ خزان آرزو از ایرج بسطامی دانلود آهنگ در آن شب سرد پاییز ایرج بسطامی ایرج بسطامی khazan دانلود آهنگ بهار ایرج بسطامی دانلود ایرج بسطامی خزان و آرزو دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب