loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ غم عالم همه کردی ببارم ایرج بسطامی,    اهنگ دشتی ایرج بسطامی,    اهنگ غم عالم همه کردی ببارم,    غم عالم همه کردی ببارم شجر

حسین بازدید : 151 جمعه 23 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ غم عالم همه کردی ببارم ایرج بسطامی
,    اهنگ دشتی ایرج بسطامی
,    اهنگ غم عالم همه کردی ببارم
,    غم عالم همه کردی ببارم شجریان
,    شتر مینالد از سنگینی بار
,    غزل ایرج بسطامی
,    آهنگ شتر ازبار می نالد من از دل سیما بینا
,    دانلود آهنگ غم عالم همه کردی ببارم شجریان
,    به روی دلبری گر مایل هستم بسطامی
,    دانلود آهنگ

 

 

بروی دلبری گر مایلستم

مکن منعم گرفتار دلستم

خدا را ساربان آهسته میران

که من واماندهٔ این قافلستم

غم عالم همه کردی ببارم

مگر مو لوک مست سر قطارم

مهارم کردی و دادی به ناکس

فزودی هر زمان باری ببارم

شتر می نالد از بار و من از دل

بنالم هر دو تا منزل به منزل

شتر ناله که من بارم گرونه

منم می نالم که دور افتاده ام از یار

تو خود گفتی که مو ملاح مانم

به آب دیدکان کشتی برانم

همی ترسم که کشتی غرق وابو

درین دریای بی پایان بمانم

بیا از دیده جیحونی بسازیم

بیا لیلی و مجنونی بسازیم

فریدون عزیز از دست ما رفت

بیا از نو فریدونی بسازیم

 

 

دانلود با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود آهنگ غم عالم همه کردی ببارم ایرج بسطامی اهنگ دشتی ایرج بسطامی اهنگ غم عالم همه کردی ببارم غم عالم همه کردی ببارم شجریان شتر مینالد از سنگینی بار غزل ایرج بسطامی آهنگ شتر ازبار می نالد من از دل سیما بینا دانلود آهنگ غم عالم همه کردی ببارم شجریان به روی دلبری گر مایل هستم بسطامی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب