loading...

موزیک خفن

,    متن اهنگ احمد سلو بی تردید,    اهنگ جدید احمد سولو,    اهنگ بی کلام احمد سلو میمیرم,    دانلود اهنگ احمد سولو ترس,    اح

حسین بازدید : 35 یکشنبه 25 اسفند 1398


,    متن اهنگ احمد سلو بی تردید
,    اهنگ جدید احمد سولو
,    اهنگ بی کلام احمد سلو میمیرم
,    دانلود اهنگ احمد سولو ترس
,    احمد سلو بی صدا
,    اهنگ نتونستی احمد سلو
,    دانلود اهنگ احمد سلو کاش
,    اهنگ جدید احمد سلو خداحافظ
,    دانلود اهنگ یلدا احمد سلو
,    متن آهنگ
,   

 

مثه غریبه گریه می کرد اشکاشو من پاک کردم
وقتی از اون دلگیر میشد اخماشو من باز کردم
زیر خاکستر عشقش هر دفه دود شدم
وقتی هق هق میزدش پای اون خورد شدم

از این شبای بی کسی به خدا خسته شدم
به آسمون موندگار ستاره شرطه شدن
تو این شبای لعنتی غصه امونمو برید
نفس نفس زدی براش دنیا به آخرش رسید
بی تردید نبود شبیه من هیچ مردی
تو با غریبه ها میخندی
چشاتو رو به من میبندی
بی تردید نبود شبیه من هیچ مردی
تو با غریبه ها میخندی
چشاتو رو به من میبندی

♫♫♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫♫♫

از این شبای بی کسی به خدا خسته شدم
به آسمون موندگار ستاره شرطه شدن
تو این شبای لعنتی غصه امونمو برید
نفس نفس زدی براش دنیا به آخرش رسید
بی تردید نبود شبیه من هیچ مردی
تو با غریبه ها میخندی
چشاتو رو به من میبندی
بی تردید نبود شبیه من هیچ مردی
تو با غریبه ها میخندی
چشاتو رو به من میبندی







برچسب ها متن اهنگ احمد سلو بی تردید اهنگ جدید احمد سولو اهنگ بی کلام احمد سلو میمیرم دانلود اهنگ احمد سولو ترس احمد سلو بی صدا اهنگ نتونستی احمد سلو دانلود اهنگ احمد سلو کاش اهنگ جدید احمد سلو خداحافظ دانلود اهنگ یلدا احمد سلو متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب