loading...

موزیک خفن

,    متن آهنگ ضربان معکوس از محسن یگانه,    محسن یگانه دوراهی,    قلب من از خستگی خوابش گرفت,    متن آهنگ پرنده محسن یگانه,   

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 29 اسفند 1398


,    متن آهنگ ضربان معکوس از محسن یگانه
,    محسن یگانه دوراهی
,    قلب من از خستگی خوابش گرفت
,    متن آهنگ پرنده محسن یگانه
,    اهنگ محسن یگانه میره
,    دانلود آهنگ محسن یگانه
,    اهنگ جدید محسن یگانه موهات
,    قدیمی ترین اهنگ محسن یگانه
,    آهنگ جاده محسن یگانه
,    متن اهنگ
,   

تنها امید منکه ناامیده ، امید من دوباره ته کشیده

لحظه به لحظه فکر نا امیدی ، این لحظات امونمو بریده

اون که میگفت با دستای دل من ، از قفس بی کسی آزاد شد

چی شد که با گریه ی من شاد شد ، با شبنم اشک من آباد شد


از وقتی رفت یه روز خوش ندیدم ، خواستم دلم یه گوشه ای بمیره

خسته شدم ، چه انتظار سختی ، یکی بیاد جون منو بگیره

قلب من از تپیدنش خسته شد،نبضم با ضربه های معکوس مرد

قلب من ازخستگی خوابش گرفت ، این دل نا امید و مایوس مرد


شاید صدای زخمیه دل من ، مرحم زخمای دل تو باشه

شاید که قصه ی جدایی من ، نذاره  هیشکی از کسی جدا شه

 

از وقتی رفت یه روز خوش ندیدم ، خواستم دلم یه گوشه ای بمیره

خسته شدم ، چه انتظار سختی ، یکی بیاد جون منو بگیره

قلب من از تپیدنش خسته شد،نبضم با ضربه های معکوس مرد

قلب من ازخستگی خوابش گرفت ، این دل نا امید و مایوس مرد







برچسب ها متن آهنگ ضربان معکوس از محسن یگانه محسن یگانه دوراهی قلب من از خستگی خوابش گرفت متن آهنگ پرنده محسن یگانه اهنگ محسن یگانه میره دانلود آهنگ محسن یگانه اهنگ جدید محسن یگانه موهات قدیمی ترین اهنگ محسن یگانه آهنگ جاده محسن یگانه متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب