loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ اگه عاشقت نبودم,    دانلود آهنگ رضا یزدانی اگه عاشقت نبودم mp3,    اگه عاشقت نبودم پا نمي داد اين ترانه رضا يزداني,    آکور

حسین بازدید : 29 جمعه 01 فروردین 1399


,    دانلود اهنگ اگه عاشقت نبودم
,    دانلود آهنگ رضا یزدانی اگه عاشقت نبودم mp3
,    اگه عاشقت نبودم پا نمي داد اين ترانه رضا يزداني
,    آکورد آهنگ اگه عاشقت نبودم
,    شاعر اگه عاشقت نبودم
,    اگه عاشقت نبودم این نمیشد حال و روزم
,    دانلود اهنگ اگه عاشقت نبودم یگانه
,    عاشقت رضا یزدانی
,    دانلود آهنگ خلیج فارس رضا یزدانی
,    دانلود آهنگ

متن ترانه محسن یگانه به نام خاکسترم نکن

من بی تو هیچم، تو باورم نکن
خیسم ز گریه، تنهاترم نکن
عاشق نبودم تا با تو سر کنم
آتش نبودم خاکسترم نکن
اگه عاشقت نبودم
اگه بی تو زنده بودم
تو بمون که بی تو غصه می خورم
اگه دل به تو نبستم
اگه این منم که خستم
ولی از هوای گریه ات پرم
اگه شکوه دارم از تو
اگه بی قرارم از تو
تو بمون که آشیانه ام تویی
به هوایت ای ستاره
به تو می رسم دوباره
اگه عاشقم بهانه ام تویی
دل کنده بودم از هم زبونی ات
پنهون نکردی از من نشونی ات
من پا کشیدم از عهد بسته ام
تو پا فشردی بر مهربونی ات
اگه هم زبون نبودم
اگه مهربون نبودم
چه کنم دل این دل شکسته رو
اگه سرد و مرده بودم
اگه پر نمی گشودم
به تو بستم این دو بال خسته رو
اگه شکوه دارم از تو
اگه بی قرارم از تو
بمون که آشیانه ام تویی
به هوایت ای ستاره
به تو می رسم دوباره
اگه عاشقم بهانه ام تویی

 

 

 

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود اهنگ اگه عاشقت نبودم دانلود آهنگ رضا یزدانی اگه عاشقت نبودم mp3 اگه عاشقت نبودم پا نمي داد اين ترانه رضا يزداني آکورد آهنگ اگه عاشقت نبودم شاعر اگه عاشقت نبودم اگه عاشقت نبودم این نمیشد حال و روزم دانلود اهنگ اگه عاشقت نبودم یگانه عاشقت رضا یزدانی دانلود آهنگ خلیج فارس رضا یزدانی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب