loading...

موزیک خفن

متن آهنگ بیا بردار ببر مال تو محسن دولت ضربان دلم واسه تو داره میزنه بیخبری ♭♪♪ تو میخوای بری از پیش من خاطرات منم ببری ♭♪♪ اگه بارونه توی چشمام چش من اگه خیس توئه ♭♪♪ بیا بردار ببر مال تو ♭♪♪ دل من

حسین بازدید : 35 یکشنبه 03 فروردین 1399

متن آهنگ بیا بردار ببر مال تو محسن دولت


ضربان دلم واسه تو داره میزنه بیخبری ♭♪♪
تو میخوای بری از پیش من خاطرات منم ببری ♭♪♪
اگه بارونه توی چشمام چش من اگه خیس توئه ♭♪♪
بیا بردار ببر مال تو ♭♪♪
دل من که حریص توئه ♭♪♪
دل من که حریص توئه ♭♪♪

 

اگه خوب میکنه حال تو ♭♪♪

دل من که واست چیزی نیست اینم عیدی امسال تو ♭♪♪
پای سفره هفت سین من میشینه دل غمگین من ♭♪♪
پی اینه که کاری کنه واسه بغضای سنگین من ♭♪♪
تو ساده نگیر دلمو بی نشونو حقیر دلمو ♭♪♪
بیا هدیه من واسه تو گل من بپزیر دلمو ♭♪♪
تو رو هرجوری هستی میخوام همه بیشو کمت مال من ♭♪♪
خنده هام واسه تو همشون سیب سرخ غمت مال من ♭♪♪
بیا بردار ببر مال تو اگه خوب میکنه حال تو ♭♪♪
دل من که واست چیزی نیست اینم عیدی امسال تو ♭♪♪







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب