loading...

موزیک خفن

متن آهنگ لباس نو محسن چاوشی ───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── نه هوای تازه و نه لباسِ نو می خوام!●♪♫هفت سینِ من؛ تویی!●♪♫من فقط تورو می خوام…●♪♫دلم امشب از خدا؛ جز تو هیچی نمی خواد…●♪♫کاش یکی ما دوتا رو

حسین بازدید : 27 یکشنبه 03 فروردین 1399

متن آهنگ لباس نو محسن چاوشی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

نه هوای تازه و نه لباسِ نو می خوام!●♪♫
هفت سینِ من؛ تویی!●♪♫
من فقط تورو می خوام…●♪♫
دلم امشب از خدا؛ جز تو هیچی نمی خواد…●♪♫
کاش یکی ما دوتا رو؛ با هم آشتی می داد●♪♫
شبِ عیدی؛ آسمون وقتی که می باره●♪♫
بیشتر از شبای پیش؛ عطرِ قرآن داره●♪♫

 

شعر و ملودی : محسن چاوشی
ببین امشب؛ قلبم مثلِ آیینه روشنه…●♪♫
آیینه ی زلالِ من؛ دیدنت عیدِ منه!●♪♫
سال نو؛ یعنی تو…●♪♫
وقتی از در توو میای…●♪♫
نذر کردم امشب…●♪♫
سفره چیدم؛ که بیای…●♪♫


سال نو؛ یعنی تو…●♪♫
وقتی از در توو میای…●♪♫
نذر کردم امشب…●♪♫
سفره چیدم؛ که بیای…●♪♫
شبِ عیدی؛ آسمون وقتی که می باره●♪♫
بیشتر از شبای پیش؛ عطرِ قرآن داره●♪♫
ببین امشب؛ قلبم مثلِ آیینه روشنه…●♪♫
آیینه ی زلالِ من؛ دیدنت عیدِ منه!●♪♫
شادی از تقویمم؛ بی تو رفت و برنگشت●♪♫
انتظارت منو کشت! توی سالی که گذشت…●♪♫
شادی از تقویمم؛ بی تو رفت و برنگشت●♪♫
انتظارت منو کشت! توی سالی که گذشت…●♪♫







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب