loading...

موزیک خفن

ljk jvhkiHik\' [ndn,ljk Hik\' [ndn,کد آهنگ روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند ,متن ترانه روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند ,دانلود آهنگ روتو برگردون هونیاک و حمید

حسین بازدید : 527 چهارشنبه 27 بهمن 1395


متن آهنگ روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند www.xni3e.ir
Lyrics Music Hooniak Ft Hamid Farizand Ruto Bargardoon
متن آهنگ روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند
ترانه و شعر آهنگ روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند
با تو قلبم آرومه تو نباشی بارونه چشمام
تو رو بیشتر از هر چی که تو این دنیا دارم میخوام
شدی جوونم دیوونه اینو هر کی میدونه جز تو بگو اینو میدونی بگو با من می مونی تو
بی تو غم دارم عشقم عشقو برگردون بری میمیرم تنهام روتو برگردون
تو رو دوست دارم دوسم داشتی میدونم تو رو دوست داشتن خوبه با تو می مونم
بی تو غم دارم عشقم عشقو برگردون بری میمیرم تنهام روتو برگردون

تو رو دوست دارم دوسم داشتی میدونم تو رو دوست داشتن خوبه با تو می مونم
تکست آهنگ روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند
راهی نذاشتی که آروم باشم روشنه شبهام اما با شمع
حتی نذاشتی که دوست باشم لعنتی من تو رو دوست داشتم
رفتی تا همدم دوستام شم حق بده دمپره دوستات شم


گفتی نمیشه یه شب دور بشم از تو ولی حالا شده بیست تا شب
گفتی که عشقه تو عادت نیست سختته دروغ آخه راحت نیست
رفتی آره بازی کردی با قلبی که بی تو راحت نیست
حق بده دیوونه شم نرو دیوونه شب بیرون نشو دیوونه
داره بارون میگیره دارم اینجا میمیرم برگرد میتونستی باشی و بمونی اما قلبت بد کرد
بی تو غم دارم عشقم عشقو برگردون بری میمیرم تنهام روتو برگردون
تو رو دوست دارم دوسم داشتی میدونم تو رو دوست داشتن خوبه با تو می مونم
بی تو غم دارم عشقم عشقو برگردون بری میمیرم تنهام روتو برگردون
تو رو دوست دارم دوسم داشتی میدونم تو رو دوست داشتن خوبه با تو می مونم
**

منبع:
faratext.com







برچسب ها ljk jvhkiHik' [ndn ljk Hik' [ndn کد آهنگ روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند متن ترانه روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند دانلود آهنگ روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند کیفیت 320 متن آهنگ روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند کد موزیک روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند دانلود آهنگ جدید روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند کد آهنگ پیشواز ایرانسل روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند آهنگ روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند دانلود آهنگ با لینک مستقیم روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند کد پیشواز همراه اول روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند دانلود ترانه روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند دانلود آهنگ جدید روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند بهمن ماه 1395 تکست آهنگ روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند دانلود موزیک ویدیو روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند دانلود آهنگ روتو برگردون هونیاک و حمید فریزند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب