loading...

موزیک خفن

  بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم بده به همه آخه من دوست دارم  ♩♪ تو که بلدی دلو از من ببری تو دلم تو یه نفری آخه من دوست دارم  ♩♪ بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم بده به همه آخه من

حسین بازدید : 27 شنبه 16 فروردین 1399

 

بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم بده به همه آخه من دوست دارم  ♩♪
تو که بلدی دلو از من ببری تو دلم تو یه نفری آخه من دوست دارم  ♩♪
بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم بده به همه آخه من دوست دارم  ♩♪
تو که بلدی دلو از من ببری تو دلم تو یه نفری آخه من دوست دارم  ♩♪

متن آهنگ بگو به همه یه نفر توی دلمه بهنام بانی

بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم بده به همه آخه من دوست دارم  ♩♪
تو که بلدی دلو از من ببری تو دلم تو یه نفری آخه من دوست دارم  ♩♪
بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم بده به همه آخه من دوست دارم  ♩♪
تو که بلدی دلو از من ببری تو دلم تو یه نفری آخه من دوست دارم  ♩♪







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب