loading...

موزیک خفن

سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم یادت نمیاد همه قول قراری که با تو بستم با این همه ظلم تو ببین باز چطوری من پای این همه قول و قرارامون نشستم نشکن دلمو بخدا اهم میگیره دامنتو عاقبت یه عمر

حسین بازدید : 25 شنبه 16 فروردین 1399


سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم

یادت نمیاد همه قول قراری که با تو بستم

با این همه ظلم تو ببین باز چطوری من پای این همه قول و قرارامون نشستم

نشکن دلمو بخدا اهم میگیره دامنتو عاقبت یه عمر

نگو بی خبری نگو نمیدونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز

میدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز

دیوونه نکن دلمو آهنم میگیره دامنتو عاقبت یه روز

نگو بی خبری نگو نمیدونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز

میدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز

متن آهنگ حامد هاکن


سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم

یادت نمیاد همه قول قراری که با تو بستم

با این همه ظلم تو ببین باز چطوری من پای این همه قول و قرارامون نشستم

نشکن دلمو بخدا اهم میگیره دامنتو عاقبت یه عمر

نگو بی خبری نگو نمیدونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز

میدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز

دیوونه نکن دلمو آهنم میگیره دامنتو عاقبت یه روز

نگو بی خبری نگو نمیدونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز

میدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب