loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ یه دنیا حس آرامش ازت توی دلم دارم,    کلیپ سیاوش سهراب عاشقت هستم,    دانلود آهنگ جدید سیاوش سهراب غرور,    دانلود آهنگ سیا

حسین بازدید : 457 یکشنبه 17 فروردین 1399


,    دانلود آهنگ یه دنیا حس آرامش ازت توی دلم دارم
,    کلیپ سیاوش سهراب عاشقت هستم
,    دانلود آهنگ جدید سیاوش سهراب غرور
,    دانلود آهنگ سیاوش سهراب شب جدایی
,    دانلود موزیک ویدیو بیقرار از سیاوش سهراب
,    دانلود موزیک ویدیو سیاوش سهراب پرسه
,    پیج اینستاگرام سیاوش سهراب
,    آهنگ سیاوش سهراب عاشقت هستم
,    دانلود آهنگ عاشقت هستم اینو باور کن
,    دانلود آهنگ شاد از سیاوش سهراب
,    دانلود اهنگ
,   

متن آهنگ عاشقت هستم از سیاوش سهراب 

یه دنیا حس آرامش توی دلم دارم

Ye donya hese aramesh toie delam daram

بهت مدیون مدیونم بهت خیلی بدهکارم

Behet madion madionam behet kheily bedehkaram

تو اینقدر مثل دریایی که من غرق بزرگی تم

بهت وابستگی دارم اسیر مهربونیتم

همیشه خوب و آرومی به من هر لحظه می خندی

روی هر چی که بدی دارم همش چشماتو میبندی

مثل نفس با منی همیشه صدام بکن عشقم

بی تو میمیرم خودت میدونی نگام بکن عشقم

هر جا که باشم عاشقت هستم عشقمو باور کن

مثل همیشه با مهربونیت غمامو پرپر کن

ترانه آهنگ عاشقت هستم از سیاوش سهراب 

تموم دلخوشی هامو تو چشمای تو میبینم

کنار تو چه خوشبختم ن دلگیر ن غمگینم

نمیدونی که من با تو چه روزای خوشی دارم

همیشه با تو میمونم ازت دست برنمیدارم

همیشه خوب و آرومی به من هر لحظه می خندی

رو هر چی که بدی دارم همش چشماتو میبندی

مثل نفس با منی همیشه صدام بکن عشقم

بی تو میمیرم خودت میدونی نگام بکن عشقم

هر جا که باشم عاشقت هستم عشقمو باور کن

مثل همیشه با مهربونیت غمامو پرپر کن







برچسب ها دانلود آهنگ یه دنیا حس آرامش ازت توی دلم دارم کلیپ سیاوش سهراب عاشقت هستم دانلود آهنگ جدید سیاوش سهراب غرور دانلود آهنگ سیاوش سهراب شب جدایی دانلود موزیک ویدیو بیقرار از سیاوش سهراب دانلود موزیک ویدیو سیاوش سهراب پرسه پیج اینستاگرام سیاوش سهراب آهنگ سیاوش سهراب عاشقت هستم دانلود آهنگ عاشقت هستم اینو باور کن دانلود آهنگ شاد از سیاوش سهراب دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب