loading...

موزیک خفن

خدایا چه کردم که درمان دردم ♪ ♫ سپردی به آن نامهربان چه پرسی زحالم ♫ ♪ ♪ ♫ گر از دل بنالم زند آتشم بر آشیان ♫ ♪ ♪ ♫ دلی مبتلا و عاری از مهر و وفا ♫ ♪ ♪ ♫ کردی نصیبم با اینهمه دلدادگی ♫ ♪ ♪ ♫ افسو

حسین بازدید : 253 سه شنبه 19 فروردین 1399

خدایا چه کردم که درمان دردم

♪ ♫ سپردی به آن نامهربان چه پرسی زحالم ♫ ♪

♪ ♫ گر از دل بنالم زند آتشم بر آشیان ♫ ♪

♪ ♫ دلی مبتلا و عاری از مهر و وفا ♫ ♪

♪ ♫ کردی نصیبم با اینهمه دلدادگی ♫ ♪

♪ ♫ افسونگری دیر آشنا کردی نصیبم ♫ ♪

♪ ♫ برای نگاهی ز چشم سیاهی ♫ ♪

♪ ♫ نشسته براهم نشسه براهی ♫ ♪

♪ ♫ ندیده پناهی نکرده گناهم ♫ ♪


♪ ♫ پناهم تویی گواهم تویی ♫ ♪

♪ ♫ آتش زد آن سنگین دل نامهربان ♫ ♪

♪ ♫ بر محفل من ♫ ♪

♪ ♫ وای از من و وای از دل من ♫ ♪

♪ ♫ وز ناله بی حاصل من ♫ ♪







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب