loading...

موزیک خفن

مستم کن امشب ساقی کجایی پر کنم بنوشم بر من دوایی از پیکه جانش امشب خرابم حسی ندارد این استکانم بی گفتگوی زلفت حالم خرابه , عشق خوبه اما بی تو تنها عذابه یادت گرفته هر شب این خوابو از من جونی

حسین بازدید : 27 پنجشنبه 21 فروردین 1399


مستم کن امشب ساقی کجایی پر کنم بنوشم بر من دوایی
از پیکه جانش امشب خرابم حسی ندارد این استکانم

بی گفتگوی زلفت حالم خرابه , عشق خوبه اما بی تو تنها عذابه

یادت گرفته هر شب این خوابو از من جونی نمونده واسم دوریو بشکن
چیزی نمیخوام غیر از لبخند زیبات من تا سحر بیدارم تا خواب چشمات

یادت گرفته هر شب این خوابو از من جونی نمونده واسم دوریو بشکن
چیزی نمیخوام غیر از لبخند زیبات من تا سحر بیدارم تا خواب چشمات

متن آهنگ جدید پویا شراب

شعر آهنگ جدید پویا شراب

من در تمنا هر شب از تو جوابی اما تو سردردای بعد از شرابی
بی گفتگوی زلفت حالم خرابه عشق خوبه اما بی تو تنها عذابه

جونی نمونده واسم دوریو بشکن , من تا سحر بیدارم تا خواب چشمات

مستم کن امشب ساقی کجایی پر کنم بنوشم بر من دوایی
از پیک جانش امشب خرابم حسی ندارد این استکانم

یادت گرفته هر شب این خوابو از من جونی نمونده واسم دوریو بشکن
چیزی نمیخوام غیر از لبخند زیبات من تا سحر بیدارم تا خواب چشمات

مستم کن امشب ساقی کجایی پر کنم بنوشم بر من دوایی
از پیک جانش امشب خرابم حسی ندارد این استکانم

یادت گرفته هر شب این خوابو از من جونی نمونده واسم دوریو بشکن
چیزی نمیخوام غیر از لبخند زیبات من تا سحر بیدارم تا خواب چشمات







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب