loading...

موزیک خفن

تو کنارش قه قهه زدی ندیدی من هق هق میکردمنامرد دارم جوری میخندم انگار یه ساعت پیش اصلا گریه نکردمبا اینکه خیلی دور شدی بازم صدا خندتونو میشنوم از دور ولیگفتی معروف شدی بیا باز عشقو بسازی

حسین بازدید : 21 پنجشنبه 21 فروردین 1399


تو کنارش قه قهه زدی ندیدی من هق هق میکردم
نامرد دارم جوری میخندم انگار یه ساعت پیش اصلا گریه نکردم
با اینکه خیلی دور شدی بازم صدا خندتونو میشنوم از دور ولی
گفتی معروف شدی بیا باز عشقو بسازیم خیابونی تو که از من معروفتری
کل لباسامو به سلیقه ی تو میپوشیدم حرف حرف تو بود که چی بپوشم چی باشم
تو کجاهایی من پشت خط گوشتیم کاش بجا اشغال میگفت مشترکت آشغال میباشد
قول دادم جاهایی که باهم رفتیم قدم نزارم تو بی حالی بغلش منم رمق ندارم
تو دستاتو تو دست عشقت بزار منم میخوام داغمو رودلت بزارم sic

حالا که داری میری حداقل با پرویی نیا بگو حقم بود حالا که داری میری حداقل جوونیمو برگردون
وابستت بودم میچکه از دستم خون بهش نزدیک نشو که طاقت ندارمو بلند میشه دستم روت
اول صبه انگاری کنارش بیهوشی بیدار نمیشی حتی بریزن یه سطل آب سرد
عشق واسه من یعنی کجایی چی میپوشی واسه تو هم یعنی شب نشینی با صدتا پسر
چه روزایی کنار هم قدم میزدیم الان کنارش بخندو من دو قدمیت
گفتی بپیچم برم اخه چی میدونی اخه پیچوندنو فقط تو بلدی اه


من که اهل بازی کردن نبودم تو بچه بودی با قلب من بازیت گرفت
کنار اون جلب در ساعت دلم جلد تو بود که یهو آتیش گرفت
قلبت هنو پیشمه تنتو کجا باختی تو از اون آدم بیشرف یه خدا ساختی تو
زندگیمو نگا مثل سیزدهما نحسه من مشتام رو دیوارو تو دستات تو دستش
حالا که داری میری حداقل با پرویی نیا بگو حقم بود
حالا که داری میری حداقل جوونیمو برگردون وابستت بودم میچکه از دستم خون
بهش نزدیک نشو که طاقت ندارمو بلند میشه دستم روت موهاتو دوست داشتم راستی هنو صافو لختن
من موهام سفید شده برعکس بختم تو کل شهرو با اون زیرپاهات گذاشتیو
من پاتوقم شده گوشه ی تختم ولی اینو بدون میرسیم به هم یه روزی
اگه هرزگی موده تو یه آدم بروزی بهش نزدیک نشو به جای اون باید بیای سنگ قبرمو ببوسی
تو با اونی الانو منم مرد هوس نیستم دیگه مردی واسم منم که مرده پرست نیستم
کارم شده تکرار حرفات تو ذهنم منو سوزوندی بعد گفتی عاشقیو بلد نیستم
اتاقم تاریکه تاریکه شبو روزم یکیه واسه کی طلوع کردی که واسه ی من کردی غروب
لعنتی چرا نمیفهمی تازه به دلم نشسته بودی که وایسادی تو روم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب