loading...

موزیک خفن

با من بمون با من بمون اگه هنوز منو میخوای پیشم بمون برام بخون بگو میخوای با من بیای تنهام نذار طاقت دوری ندارم عمرم تویی بی تو صبوری ندارم شبایی که بی تو بودم حتی ماه هم در اومد گفتی منتظر بم

حسین بازدید : 27 سه شنبه 26 فروردین 1399


با من بمون با من بمون اگه هنوز منو میخوای

پیشم بمون برام بخون بگو میخوای با من بیای

تنهام نذار طاقت دوری ندارم

عمرم تویی بی تو صبوری ندارم

شبایی که بی تو بودم حتی ماه هم در اومد

گفتی منتظر بمونم انتظارم سر نیومد

منو خونه دونه دونه لحظه ها رو میشماریم

برایه به تو رسیدن بیقراره بیقراریم


♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد هاکان بنام با من بمون

♫♫♫♫♫♫

یه قطره یه دونه از اشکام رو گل پونه

یه روز یا ساله دیگه برمیگردی خونه

دلم طاقت دوری که نداره

نه بیش از این صبوری که نداره

زمونه بسه دیگه دست نگه دار

هنوز بوده واسه خدانگهدار

با من بمون با من بمون اگه هنوز منو میخوای پیشم بمون برام بخون بگو میخوای با من بیای

تنهام نذار طاقت دوری ندارم عمرم تویی بی تو صبوری ندارم

شبایی که بی تو بودم حتی ماه هم در اومد گفتی منتظر بمونم انتظارم سر نیومد

منو خونه دونه دونه لحظه ها رو میشماریم برایه به تو رسیدن بیقراره بیقراریم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب