loading...

موزیک خفن

,    متن آهنگ دلخورم خودمو میخورم علیزاده,    متن اهنگ زندگی واسه تو بهتر شد از محمد علیزاده,    متن آهنگ چهل درجه محمد علیزاده 320,    محمد

حسین بازدید : 25 جمعه 29 فروردین 1399


,    متن آهنگ دلخورم خودمو میخورم علیزاده
,    متن اهنگ زندگی واسه تو بهتر شد از محمد علیزاده
,    متن آهنگ چهل درجه محمد علیزاده 320
,    محمد علیزاده چهل درجه ریمیکس
,    متن آهنگ محمد علیزاده
,    متن آهنگ یه آدم دیگه ای محمد علیزاده
,    متن آهنگ محمد علیزاده بی معرفت
,    متن اهنگ گفتم نرو دلخورم خودمو میخورم
,    متن آهنگ گاهی بخند محمد علیزاده
,    متن جدیدترین آهنگ محمد علیزاده
,    متن ریمیکس تمام اهنگ های محمد علیزاده
,    آهنگ جدید محمد علیزاده دل
,    اهنگ جدیدمحمد علیزاده
,    متن آهنگ
,   


متن آهنگ ۴۰ درجه محمد علیزاده

♪♪♫♫♪♪♯
زندگی واسه تو بهتر شد
من خوب بودم همه چی بدتر شد
از دست تو وای از دست تو
رفتی کیف میکنی تنهایی
♪♪♫♫♪♪♯بعد تو دیگه چه دنیایی♪♪♫♫♪♪♯
گفتم نرو گفتم نرو
دلخورم خودمو میخورم
تو چرا نمیری از سرم
احساست میچرخه دور و برم
حسِ تو تپش قلبمه
♪♪♫♫♪♪♯غم خوبِ ولی نه این همه♪♪♫♫♪♪♯
این قدری که هستی خیلی کمه
سر کارم بیقرارم
اینقدر سردی ۴۰ درجه است تب دارم
دنیام شده عشقت
فکر کردی میتونی بری من مگه میذارم
♪♪♫♫♪♪♯بگو حست چیه با من♪♪♫♫♪♪♯
کی کم میذاره توی رابطه مون تو یا من
بسِ نگو میرم سادست مگه
♫ رفتنو از همه چی دل کندن ♫

♫دستات چرا از دست من دوره ♫
دیدی چقدر اینجوری ناجوره
تنهام چون عشقم مغروره
♪♪♫♫♪♪♯سر کارم بیقرارم♪♪♫♫♪♪♯
اینقدر سردی ۴۰ درجه است تب دارم
دنیام شده عشقت
فکر کردی میتونی بری من مگه میذارم
♪♪♫♫♪♪♯بگو حست چیه با من♪♪♫♫♪♪♯
کی کم میذاره توی رابطه مون تو یا من
بسِ نگو میرم سادست مگه
رفتنو از همه چی دل کندن







برچسب ها متن آهنگ دلخورم خودمو میخورم علیزاده متن اهنگ زندگی واسه تو بهتر شد از محمد علیزاده متن آهنگ چهل درجه محمد علیزاده 320 محمد علیزاده چهل درجه ریمیکس متن آهنگ محمد علیزاده متن آهنگ یه آدم دیگه ای محمد علیزاده متن آهنگ محمد علیزاده بی معرفت متن اهنگ گفتم نرو دلخورم خودمو میخورم متن آهنگ گاهی بخند محمد علیزاده متن جدیدترین آهنگ محمد علیزاده متن ریمیکس تمام اهنگ های محمد علیزاده آهنگ جدید محمد علیزاده دل اهنگ جدیدمحمد علیزاده متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب