loading...

موزیک خفن

,    متن آهنگ مگه منو دوسم نداری که اینجوری,    متن آهنگ سنگ غرور از حمید عسکری,    متن آهنگ بارون حمید عسکری,    اهنگ های قدیمی حمید عسکری,

حسین بازدید : 17 جمعه 29 فروردین 1399


,    متن آهنگ مگه منو دوسم نداری که اینجوری
,    متن آهنگ سنگ غرور از حمید عسکری
,    متن آهنگ بارون حمید عسکری
,    اهنگ های قدیمی حمید عسکری
,    متن آهنگ کی عوض شده از حمید عسکری
,    متن اهنگ حمید عسکری منه بی تو
,    جدیدترین آلبوم حمید عسکری
,    متن آهنگ حمید عسکری تلافی
,    متن آهنگ حمید عسکری یکدونه من
,    آهنگ جدید مهدی عسگری منو بارون
,    متن آهنگ شیدا بی وفایی از حمید عسکری
,    طعنه حمید عسکری
,    متن اهنگ بی تو میمیرم حمید عسکری
,    متن آهنگ
,   

یعنی باید باور کنم دیگه نیستی یعنی باید باور کنم 

  
چه جوری می تونم اون همه خاطراتتو یه شبه پر پر کنم 

  
یکی دو روز نیست آخه صحبت یه عمره که دارم برای تو میمیرم


می دونم محاله بدون تو نمی تونم یه لحظه ام سر کنم

  
مگه منو دوستم نداری که اینجوری میزاری میری بی خیال ما میشی 

 







برچسب ها متن آهنگ مگه منو دوسم نداری که اینجوری متن آهنگ سنگ غرور از حمید عسکری متن آهنگ بارون حمید عسکری اهنگ های قدیمی حمید عسکری متن آهنگ کی عوض شده از حمید عسکری متن اهنگ حمید عسکری منه بی تو جدیدترین آلبوم حمید عسکری متن آهنگ حمید عسکری تلافی متن آهنگ حمید عسکری یکدونه من آهنگ جدید مهدی عسگری منو بارون متن آهنگ شیدا بی وفایی از حمید عسکری طعنه حمید عسکری متن اهنگ بی تو میمیرم حمید عسکری متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب