loading...

موزیک خفن

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───جدیداً، یکی اومده توو قلبم ●♪♫عاشقم کرده؛ شدیداً! ●♪♫نگم از اون دو تا چشاش؛ که پدیده ان! ●♪♫آخ نمی دونی؛ که چه حالی داره به تو رسیدن… ●♪♫وای چه حالی داره؛ یکی هوامو داره! ●♪♫فکر نمی کرد

حسین بازدید : 25 یکشنبه 31 فروردین 1399


───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

جدیداً، یکی اومده توو قلبم ●♪♫
عاشقم کرده؛ شدیداً! ●♪♫
نگم از اون دو تا چشاش؛ که پدیده ان! ●♪♫
آخ نمی دونی؛ که چه حالی داره به تو رسیدن… ●♪♫
وای چه حالی داره؛ یکی هوامو داره! ●♪♫
فکر نمی کردم؛ یه روز عاشق بشم دوباره ●♪♫
وای چه حسی داره؛ بدونی یکی دیوونه وار دوست داره… ●♪♫

شعر ، ملودی و تنظیم قطعه : علی هایپر
باز داره بارون می گیره ●♪♫

دلم، آروم می گیره ●♪♫
تو که باشی باز کنارت؛ دلِ من جون می گیره ●♪♫
سختیای زندگیم؛ تو که باشی داره آسون می گیره… ●♪♫
باز داره بارون می گیره ●♪♫
دلم، آروم می گیره ●♪♫


تو که باشی باز کنارت؛ دلِ من جون می گیره ●♪♫
سختیای زندگیم؛ تو که باشی داره آسون می گیره… ●♪♫
منو وابسته کردی؛ تو ببین با من چه کردی ●♪♫
دلم می خواد توو این روزا؛ فقط با من بگردی ●♪♫
چقدر خوبه؛ که با من خوبی و با همه سردی ●♪♫
جدیداً، شدم دیوونه ی با تو پریدن! ●♪♫
حتی یه روز ازت بدی ندیدم  ●♪♫
تویی؛ عشقِ جدیدم ●♪♫
باز داره بارون می گیره ●♪♫

میکس و مستر : ایمان احمدزاده
دلم، آروم می گیره ●♪♫
تو که باشی باز کنارت؛ دلِ من جون می گیره ●♪♫
سختیای زندگیم؛ تو که باشی داره آسون می گیره… ●♪♫
باز داره بارون می گیره ●♪♫
دلم، آروم می گیره ●♪♫
تو که باشی باز کنارت؛ دلِ من جون می گیره ●♪♫
سختیای زندگیم؛ تو که باشی داره آسون می گیره… ●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

علی هایپر باز داره بارون میگیره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب