loading...

موزیک خفن

  میپرستم، تو را میپرستم، من هنوز از هوای تو مستم  ♬♪ ای پریزاده مو پریشان روی از این خسته دل برنگردان  ♬♪ ماه افسونگر سر به زیرم، پای عشقت الهی بمیرم  ♬♪ هر چه خواهی بگو آخر

حسین بازدید : 41 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399


 

میپرستم، تو را میپرستم، من هنوز از هوای تو مستم  ♬♪
ای پریزاده مو پریشان روی از این خسته دل برنگردان  ♬♪
ماه افسونگر سر به زیرم، پای عشقت الهی بمیرم  ♬♪
هر چه خواهی بگو آخر کار عشق خود را برایم، نگه دار  ♬♪
عمرم، جانم، ماه تابانم، سروسامانم، دلدارم  ♬♪
وای از دستت که شدم، مستت تو مده بیش از این آزارم  ♬♪
عمرم، جانم، ماه تابانم، سروسامانم، دلدارم  ♬♪

وای از دستت که شدم، مستت تو مده بیش از این آزارم  ♬♪
مست مستم، کن از خنده هایت تا بسازم، بسوزم، به پایت  ♬♪
آتشم، باش تو خاکسترم، کن هی بسوزان و هی پرپرم، کن  ♬♪

مست مستم، کن از خنده هایت تا بسازم، بسوزم، به پایت  ♬♪
آتشم، باش تو خاکسترم، کن هی بسوزان و هی پرپرم، کن  ♬♪
میپرستم، تو را میپرستم، من هنوز از هوای تو مستم  ♬♪
ای پریزاده مو پریشان روی از این خسته دل برنگردان  ♬♪
میپرستم، تو را میپرستم، من هنوز از هوای تو مستم
ای پریزاده مو پریشان روی از این خسته دل برنگردان  ♬♪  ♬♪
ماه افسونگر سر به زیرم، پای عشقت الهی بمیرم  ♬♪
هر چه خواهی بگو آخر کار عشق خود را برایم، نگه دار  ♬♪







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب