loading...

موزیک خفن

دلم امشو به آرومی تو خو کرده وای جونم آی دلبریاد چشمون سیاهش منو جادو کرده آی جونم آی دلبر دلم پیش پر میزنه به هر دری در میزنه ضحی موزیکدلم پیش پر میزنه به هر دری در میزنهدانلود آهنگ محلی سر راهت بشی

حسین بازدید : 15 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399





دلم امشو به آرومی تو خو کرده وای جونم آی دلبر



یاد چشمون سیاهش منو جادو کرده آی جونم آی دلبر


دلم پیش پر میزنه به هر دری در میزنه ضحی موزیک



دلم پیش پر میزنه به هر دری در میزنه

دانلود آهنگ محلی سر راهت بشینم گل بریزم اگر خنجر بباره برنخیزم



به هر خونه سرمیزنه دلم دلم دلم



خدا مهربونه یار عاشقونه دل ما جوونه وای وای وای



خودش خوب میدونه که بر جون عاشق جدایی گرونه وای وای وای



بعد عمری هنوزم مرغ دلم نالونه آی جونم آی دلبر



میگردم سر به سر دشت و دمن کوه و کمر آی جونم آی دلبر



بعد عمری هنوزم مرغ دلم نالونه آی جونم آی دلبر



میگردم سر به سر دشت و دمن کوه و کمر آی جونم آی دلبر








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب