loading...

موزیک خفن

ljk jvhkiHik\' [ndn,ljk Hik\' [ndn,کد آهنگ پیشواز ایرانسل نرو پویا بیاتی,دانلود موزیک ویدیو نرو پویا بیاتی,متن آهنگ نرو پویا بیاتی,آهنگ نرو پویا بیاتی,دانلود تران

حسین بازدید : 117 چهارشنبه 27 بهمن 1395



متن آهنگ نرو پویا بیاتی www.xni3e.ir
Lyrics Music Pouya Bayati Naro
متن آهنگ نرو پویا بیاتی
ترانه و شعر آهنگ نرو پویا بیاتی
مگه هست عشقی که توش غم نباشه غمو عشق با هم رفیقه شفیقند
یه زخمایی رویه دله آدما هست که درمون نمیشند از بس عمیقند
به چشمام که شرمندشونم همیشه تو اون زخمی هستی که جاش خوب نمیشه
دیگه بعد تو قلبمو دوست ندارم ولی قلبه عاشق همه زندگیشه
نرو با دلم بد نکن عشقمو رد نکن من تو رو میپرستم
نرو اینجوری بی خبر آرزومو نبر به خدا خیلی خستم
نرو با دلم بد نکن عشقمو رد نکن من تو رو میپرستم
نرو اینجوری بی خبر آرزومو نبر به خدا خیلی خستم
تکست آهنگ نرو پویا بیاتی


گمونم ندیدی که خاموشو خستم چه دوست دارم هایی که موند رو دستم
گمونم ندیدی چه جوری شکستم شکستم ولی دل به هیشکی نبستم
من از عشق با طعم دلشوره سیرم گرفتاره این حسرته ناگزیرم
بری من سراغتو از کی بگیرم یا پیشم بمون یا دعا کن بمیرم
نرو با دلم بد نکن عشقمو رد نکن من تو رو میپرستم
نرو اینجوری بی خبر آرزومو نبر به خدا خیلی خستم
نرو با دلم بد نکن عشقمو رد نکن من تو رو میپرستم
نرو اینجوری بی خبر آرزومو نبر به خدا خیلی خستم , خیلی خستم
**


منبع:
faratext.com









برچسب ها ljk jvhkiHik' [ndn ljk Hik' [ndn کد آهنگ پیشواز ایرانسل نرو پویا بیاتی دانلود موزیک ویدیو نرو پویا بیاتی متن آهنگ نرو پویا بیاتی آهنگ نرو پویا بیاتی دانلود ترانه نرو پویا بیاتی دانلود آهنگ جدید نرو پویا بیاتی متن ترانه نرو پویا بیاتی دانلود آهنگ جدید نرو پویا بیاتی بهمن ماه 1395 کد موزیک نرو پویا بیاتی کد پیشواز همراه اول نرو پویا بیاتی دانلود آهنگ نرو پویا بیاتی کیفیت 320 تکست آهنگ نرو پویا بیاتی دانلود آهنگ با لینک مستقیم نرو پویا بیاتی کد آهنگ نرو پویا بیاتی دانلود آهنگ نرو پویا بیاتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب