loading...

موزیک خفن

یه ادم که زندگیمو پاش میدادممیگفت تو زندگی زیادم رفتو اشکامو ندیدهمونی که پایه اون دادم جوونیاون عشق پاک اسمونی یه جا به اخرش رسیدعذابه یکی بگه همش یه خوابه عشقو عاشقی تو کتابهگناه قلبه من چیهبریدم خد

حسین بازدید : 35 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399


یه ادم که زندگیمو پاش میدادم
میگفت تو زندگی زیادم رفتو اشکامو ندید
همونی که پایه اون دادم جوونی
اون عشق پاک اسمونی یه جا به اخرش رسید
عذابه یکی بگه همش یه خوابه عشقو عاشقی تو کتابه
گناه قلبه من چیه
بریدم خدا میدونه چی کشیدم
کنار اون خوشی ندیدم


دلم به دوری راضیه
یکی به جای من اومد تو زندگیشو رویاهایه من خراب شدو
نبود اون برای من
قرار نبود بره قرار نبود از من اون بگذره
تموم خاطراتو یادش بره یادش بره
یکی به جای من اومد تو زندگیشو رویاهایه من خراب شدو
نبود اون برای من
قرار نبود بره قرار نبود از من اون بگذره
تموم خاطراتو یادش بره یادش بره
یه درده منو شبیه سایه کرده
هوایه این روزام چه سرده
خسته ام از بغض لعنتی
چه راحت منو تو بی کسیم رها کرد
داره به خواب میره ساعت
دیگه نمونده حرمتی
میخندم چشامو رو همه میبندم
دیگه محال دل ببندم به ادمایه بی وفا
دوباره چشمام تو خلوتش میباره
با این دلی که بی قراره
میگذره بازم این شبا
یکی به جای من اومد تو زندگیشو رویاهایه من خراب شدو
نبود اون برای من
قرار نبود بره قرار نبود از من اون بگذره
تموم خاطراتو یادش بره یادش بره
یکی به جای من اومد تو زندگیشو رویاهایه من خراب شدو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب