loading...

موزیک خفن

,    ,    متن آهنگ اشکان خطیبی جدید,    تمام آهنگ های اشکان خطیبی,    متن آهنگ اشکان خطیبی نه هیچی تموم نیست,    آهنگ اشکان خ

حسین بازدید : 23 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399


,   
,    متن آهنگ اشکان خطیبی جدید
,    تمام آهنگ های اشکان خطیبی
,    متن آهنگ اشکان خطیبی نه هیچی تموم نیست
,    آهنگ اشکان خطیبی امسال سال ماست
,    متن آهنگ اشکان خطیبی در خندوانه
,    متن موزیک ویدیو جدید اشکان خطیبی
,    آهنگ اشکان خطیبی و همسرش
,    موزیک ویدئو اشکان خطیبی
,    کلیپ جدید اشکان خطیبی
,    متن آهنگ اشکان خطیبی تو طول روز
,    آهنگ اشکان خطیبی و دوستان
,    متن موزیک ویدئو اشکان خطیبی امسال سال ماست
,    آپارات اشکان خطیبی
,    متن اهنگ
,   

توو طول روز توو دل شب قدم به قدم
با حال بد یا حال خوب رو به شمال و جنوب

با پای لخت رو زمین سفت دندونام به هم چفت
با مشت گره کرده میکنم غم هارو خفت

گرد راه هر کی رسید تک به تک بالامو چید
ولی باز پر در آوردم نوبت منم رسید

حالا که پرواز مال منه آواز مال منه
حالا که هر چی صحنه و نقش منه صدام میزنه

تو هم دستتو بده من بده من
ما صد تا روحیم توو یه تن توو یه تن

تو هم دستتو بده من بده من
ما صد تا روحیم توو یه تن توو یه تن

تکست آهنگ دستتو بده من اشکان خطیبی

تو هم دستتو بده من بده من
ما صد تا روحیم توو یه تن توو یه تن

تو هم دستتو بده من بده من
ما صد تا روحیم توو یه تن توو یه تن

**







برچسب ها متن آهنگ اشکان خطیبی جدید تمام آهنگ های اشکان خطیبی متن آهنگ اشکان خطیبی نه هیچی تموم نیست آهنگ اشکان خطیبی امسال سال ماست متن آهنگ اشکان خطیبی در خندوانه متن موزیک ویدیو جدید اشکان خطیبی آهنگ اشکان خطیبی و همسرش موزیک ویدئو اشکان خطیبی کلیپ جدید اشکان خطیبی متن آهنگ اشکان خطیبی تو طول روز آهنگ اشکان خطیبی و دوستان متن موزیک ویدئو اشکان خطیبی امسال سال ماست آپارات اشکان خطیبی متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب