loading...

موزیک خفن

,    ,    متن اهنگ اشکان تصدی,    متن اهنگ اشکان تصدی دیوونه,    متن اهنگ اشکان تصدی عشق اول,    متن اهنگ اشکان تصدی باورم کن

حسین بازدید : 31 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399


,   
,    متن اهنگ اشکان تصدی
,    متن اهنگ اشکان تصدی دیوونه
,    متن اهنگ اشکان تصدی عشق اول
,    متن اهنگ اشکان تصدی باورم کن
,    متن آهنگ اشکان تصدی آره عشقم
,    فول آلبوم اشکان تصدی
,    تمام اهنگ های اشکان تصدی
,    اهنگ اشکان تصدی مال خود من باش
,    متن اهنگ اشکان تصدی مال خود من باش
,    اشکان تصدی فراموشم نمیشی
,    متن اهنگ اشکان تصدی دوسم نداشتی
,    متن آهنگ اشکان تصدی خاطرهات
,    اهنگ اشکان تصدی فوق العاده
,    متن اهنگ
,   

ترانه و شعر آهنگ دوسم نداشتی اشکان تصدی

تو که اصلا حسی به من نداشتی از همون اولشم
چرا الان زدی بهم چرا گذاشتی وابسته بشم

آخه دیوونه چجوری ازت دست بکشم
بدون تو این دلمو دیگه تو دنیا به چی خوش کنم

کل شبو بیدارمو تا صبح هی درگیر فکرتوئم
همه میگن که دیوونه شدم دیوونه شدم

میدونم هیچوقت دوسم نداشتی
میدونم که دروغ بودن حرفات

زودتر ازاینا میخواستی بری
اینو میخوندم از تو چشمات

دروغ میگفتی که عاشقمی
مگه عاشق اینجوری داریم

تکست آهنگ دوسم نداشتی اشکان تصدی

باورم شده بود دوسم داری
دورم زدی خوب بلدی بشکونی قلب آدمارو

چقد بهت گفتم آخه نرو اشک منو درنیارو
نذار کسی بیاد یه روز جداکنه از هم دیگه مارو

یادت میاد میگفتی بهم
تو مهمتری از هرکی واسم

سخته برام باورشم که تو اینکارو کردی بامن
خودت بگو کی این وسط

مقصره تو آخه یا من میدونم
هیچوقت دوسم نداشتی

میدونم که دروغ بودن حرفات
زودتر ازاینا میخواستی بری

اینو میخوندم از تو چشمات
ولی چقدر دلم تنگه برات

دروغ میگفتی که عاشقمی
مگه عاشق اینجوری داریم

عوض شدی تو همونی که
میگفتی دیگه منو تنها نمیذاری







برچسب ها متن اهنگ اشکان تصدی متن اهنگ اشکان تصدی دیوونه متن اهنگ اشکان تصدی عشق اول متن اهنگ اشکان تصدی باورم کن متن آهنگ اشکان تصدی آره عشقم فول آلبوم اشکان تصدی تمام اهنگ های اشکان تصدی اهنگ اشکان تصدی مال خود من باش متن اهنگ اشکان تصدی مال خود من باش اشکان تصدی فراموشم نمیشی متن اهنگ اشکان تصدی دوسم نداشتی متن آهنگ اشکان تصدی خاطرهات اهنگ اشکان تصدی فوق العاده متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب