loading...

موزیک خفن

Lyrics Music Farhad Maleki Cheshm Entezaram ترانه و شعر آهنگ چشم انتظارم فرهاد ملکی چشم انتظارم، بی قرار بی قرارم در دل کماکان دوستت دارم کجایی بی اختیارم، قدرتی از خود ندارم تا از خیالت دس

حسین بازدید : 17 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399


Lyrics Music Farhad Maleki Cheshm Entezaram

متن آهنگ چشم انتظارم فرهاد ملکی

ترانه و شعر آهنگ چشم انتظارم فرهاد ملکی

چشم انتظارم، بی قرار بی قرارم
در دل کماکان دوستت دارم کجایی

بی اختیارم، قدرتی از خود ندارم
تا از خیالت دست بردارم کجایی

اصلا نپرس از حال من، دیگر نگرد دنبال من
غافل بمان همواره از، قلب مریض احوال من

شاید شبیه تو کسی، در زندگی پیدا شود
اما بعید میدانم همچون، من کسی شیدا شود

متن آهنگ چشم انتظارم فرهاد ملکی

تکست آهنگ چشم انتظارم فرهاد ملکی

چشم انتظارم، بی قرار بی قرارم
در دل کماکان دوستت دارم کجایی

بی اختیارم، قدرتی از خود ندارم
تا از خیالت دست بردارم کجایی

اصلا نپرس از حال من، دیگر نگرد دنبال من
غافل بمان همواره از، قلب مریض احوال من

شاید شبیه تو کسی، در زندگی پیدا شود
اما بعید میدانم همچون، من کسی شیدا شود







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب