loading...

موزیک خفن

غم دنیا دلمو خون کرده غم دنیا دلمو خون کرده ز جدایی منو مجنون کرده تو شدی لیلی هر لحظه ی من بخدا دلم رو مجنون کرده تو شدی لیلی هر لحظه ی من بخدا دلم رو حیرون کرده منو ساز دوتارم به دل عشق تو دا

حسین بازدید : 33 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399

غم دنیا دلمو خون کرده

غم دنیا دلمو خون کرده

ز جدایی منو مجنون کرده

تو شدی لیلی هر لحظه ی من

بخدا دلم رو مجنون کرده

تو شدی لیلی هر لحظه ی من

بخدا دلم رو حیرون کرده

منو ساز دوتارم به دل عشق تو دارم

منو ساز دوتارم به دل عشق تو دارم

بجز غربت و دوری دیگه غمی ندارم

بجز غربت و دوری دیگه غمی ندارم

چه شبهایی به یاد تو سحر شد


چراغ دل من دیده و تر شد

چه شبهایی به یاد تو سحر شد

چراغ دل من دیده و تر شد

منو ساز دوتارم به دل عشق تو دارم

منو ساز دوتارم به دل عشق تو دارم

بجز غربت و دوری دیگه غمی ندارم

سلطان شهری عشق من نشکن دلم رو

سلطان شهری عشق من نشکن دلم رو

زیباتر از گل نسترن نشکن دلم رو

ای یابوی دشتو دمن نشکن دلم رو

ای یابوی دشتو دمن نشکن دلم رو

نشکن دلم رو عاشقی دردت به جونم نازنین

تنهاترین ستاره ی تو آسمونم نازنین

نشکن دلم رو عاشقی دردت به جونم نازنین

تنهاترین ستاره ی تو آسمونم نازنین

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب