loading...

موزیک خفن

مداحی محمود عیدانیان حیدرم من حیدرم من ──|ღღღღ|── حیدرم من حیدرم من!♪ دائم بسم له من!♪ بعد نبی چون درم من!♪ فاتحِ خیبرم من!♪ حیدر حیدر مولا عزیزالله!♪ ¸¸♫·¯·♪¸¸♩·¯·♬¸¸ حیدرم من حیدرم من!♪ ش

حسین بازدید : 69 جمعه 26 اردیبهشت 1399

مداحی محمود عیدانیان حیدرم من حیدرم من 📝
──|ღ💎💎💎ღ|──
حیدرم من حیدرم من!♪
دائم بسم له من!♪
بعد نبی چون درم من!♪
فاتحِ خیبرم من!♪
حیدر حیدر مولا عزیزالله!♪
¸¸♫·¯·♪¸¸♩·¯·♬¸¸
حیدرم من حیدرم من!♪
شافعِ محشرم من!♪
بر دو عالم رهبرم من!♪


ساقی کوثرم من!♪
حیدر حیدر مولا عزیزالله!♪
¸¸♫·¯·♪¸¸♩·¯·♬¸¸
تا که به دستانش دو تیغ ذوالفقارِ!♪
یا که خمِ ابرو به چشمانش میاره!♪
دشمن هراسون لشکری هم تار و مارِ!♪
هم و اولی و دومی و سومی پا به فرارِ!♪
¸¸♫·¯·♪¸¸♩·¯·♬¸¸
قدسی شجر حیدر و!♪
نیکو ثمر حیدر و!♪
احمد سیَّر حیدر و!♪
یا ناصرالنبی!♪
¸¸♫·¯·♪¸¸♩·¯·♬¸¸
قدرت قدر حیدر و!♪
بهجت اثر حیدر و!♪
فخرِ بشر حیدر و!♪
یا ناصرالنبی!♪
¸¸♫·¯·♪¸¸♩·¯·♬¸¸
یا حیدر علی مولا
یا حیدر علی مولا
¸¸♫·¯·♪¸¸♩·¯·♬¸¸
شیرِ خدا شاه مردان!♪
آیینه دار یزدان!♪
روی هر منبر سخنران!♪
حیدر پیروزِ میدان!♪
علی مولا نبض دلِ زهرا!♪
¸¸♫·¯·♪¸¸♩·¯·♬¸¸
حق تویی ساقی و سلطان!♪
ای عشقِ هر مسلمان!♪
حیدرِ زهرای قرآن!♪
حکم لُئولُو و مرجان!♪
علی مولا نبض دلِ زهرا!♪
¸¸♫·¯·♪¸¸♩·¯·♬¸¸
تا که به دستانش دو تیغ ذوالفقارِ!♪
یا که خمِ ابرو به چشمانش میاره!♪
دشمن هراسون لشکری هم تار و مارِ!♪
هم و اولی و دومی و سومی پا به فرارِ!♪
¸¸♫·¯·♪¸¸♩·¯·♬¸¸
قدسی شجر حیدر و!♪
نیکو ثمر حیدر و!♪
احمد سیرت حیدر و!♪
یا ناصرالنبی!♪
¸¸♫·¯·♪¸¸♩·¯·♬¸¸
قدرت قدر حیدر و!♪
بهجت اثر حیدر و!♪
فخرِ بشر حیدر و!♪
یا ناصرالنبی!♪
¸¸♫·¯·♪¸¸♩·¯·♬¸¸
یا حیدر علی مولا
یا حیدر علی مولا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب