loading...

موزیک خفن

,    متن اهنگ گل غم از احمد معینی,    متن اهنگهای کوچه بازاری احمد معینی,    متن اهنگ منو دل احمد معینی,    متن اهنگ رویای رنگین از احمد معی

حسین بازدید : 57 شنبه 27 اردیبهشت 1399


,    متن اهنگ گل غم از احمد معینی
,    متن اهنگهای کوچه بازاری احمد معینی
,    متن اهنگ منو دل احمد معینی
,    متن اهنگ رویای رنگین از احمد معینی
,    متن اهنگ وای بر من احمد معینی
,    متن اهنگ ای دل ای دل احمد معینی
,    متن آهنگی شاد از احمد معینی
,    اهنگ های صوتی احمد معینی
,    متن فول آلبوم احمد معینی بصورت تکی
,    متن ترانه های احمد معینی
,    آهنگ مزار آرزوها احمد معینی
,    متن اهنگ مصطفی معینی
,    اهنگ ای که مهرت همیشه تو قلب منه
,    متن آهنگ
,   



همچو بختم ز دست من رمیده ای امید من
گل غم را به چشم من ندیده ای امید من دلم ربودی و رفتی خدانگهدار
چون من نکردی هرگز اسیر دل اگر که رفتی
یادت دگر نگیرم من زدرد حجران شاید شبی بمیرم
من بخدا دیگر از غمت رفته از کف قرار من ترسم ایی
شبی ز در که ببینی مزار من
ببین تو اشک روانم ببین تو سوز نهانم







برچسب ها متن اهنگ گل غم از احمد معینی متن اهنگهای کوچه بازاری احمد معینی متن اهنگ منو دل احمد معینی متن اهنگ رویای رنگین از احمد معینی متن اهنگ وای بر من احمد معینی متن اهنگ ای دل ای دل احمد معینی متن آهنگی شاد از احمد معینی اهنگ های صوتی احمد معینی متن فول آلبوم احمد معینی بصورت تکی متن ترانه های احمد معینی آهنگ مزار آرزوها احمد معینی متن اهنگ مصطفی معینی اهنگ ای که مهرت همیشه تو قلب منه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب