loading...

موزیک خفن

غریبم آی غریبم آی غریبمغریبم آی غریبم آی غریبمتو این غربت چرا ما بی رفیقمخود درد غریبی کم نبودشخود درد غریبی کم نبودشحالا عاشق شدن هم شد نصیبمآی غریبم آی غریبم همان روزی که چشمم بر تو افتاددلم از عشق

حسین بازدید : 33 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399

غریبم آی غریبم آی غریبم
غریبم آی غریبم آی غریبم
تو این غربت چرا ما بی رفیقم
خود درد غریبی کم نبودش
خود درد غریبی کم نبودش
حالا عاشق شدن هم شد نصیبم
آی غریبم آی غریبم


همان روزی که چشمم بر تو افتاد
دلم از عشق تو زیر و زبر شد
همان روزی که چشمم بر تو افتاد
هوای آسمون رنگی دگر شد
همان روزی که چشمم بر تو افتاد
هوای عاشقی اومد سراغم
چه احساس قشنگی داشتم اون روز
نگاه تو که افتاد در نگاهم
دو چشمات زندگیمو داده برباد
دو چشمات زندگیمو داده برباد
همان روز و همان جایی که چشمم بر تو افتاد


جونمو به راهت میدم
دلمو به دامت میدم
واسه رسیدن به تو
سرمو به راهت میدم
جونمو به راهت میدم
دلمو به دامت میدم
واسه رسیدن به تو
سرمو به راهت میدم

همان روزی که چشمم بر تو افتاد
دو چشمات زندگیمو داده برباد
چه احساس قشنگی داشتم اون روز
دلم عاشق شد و در دامت افتاد
همان روزی که چشمم بر تو افتاد
دلم از عشق تو زیر و زبر شد
چه آبی تر شده دریای عاشق
هوای آسمون رنگی دگر شد

جونمو به راهت میدم
دلمو به دامت میدم
واسه رسیدن به تو
سرمو به راهت میدم
جونمو به راهت میدم
دلمو به دامت میدم
واسه رسیدن به تو
سرمو به راهت میدم

ای از خدا بی خبر
دل منو با خود نبر
حالا که داری می بریش
منم به همرات ببر
ای از خدا بی خبر
دل منو با خود نبر
حالا که داری می بریش
منم به همرات ببر

جونمو به راهت میدم
دلمو به دامت میدم
واسه رسیدن به تو
سرمو به راهت میدم
جونمو به راهت میدم
دلمو به دامت میدم
واسه رسیدن به تو
سرمو به راهت میدم

کی می خوای باور کنی از عشق تو دیوانه ام
در هوای عاشقی با هرکسی بیگانه ام
کی می خوای باور کنی از عشق تو دیوانه ام
در هوای عاشقی با هرکسی بیگانه ام
من به عشق تو شدم عاشق ترین عاشقا
در ره مرغان عاشق من فقط یک دانه ام
من به عشق تو شدم عاشق ترین عاشقا
در ره مرغان عاشق من فقط یک دانه ام

جونمو به راهت میدم
دلمو به دامت میدم
واسه رسیدن به تو
سرمو به راهت میدم
جونمو به راهت میدم
دلمو به دامت میدم
واسه رسیدن به تو
سرمو به راهت میدم
سرمو به راهت میدم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب