loading...

موزیک خفن

تو سایه گاهی واسه غریب خسته از سفریه آشیونی واسه پرنده شکسته پرتو ساده هستی مثل گل گلی که دوره از خزونیه آینه هستی واسه تموم عشق باغبونخوشم خوشم که عشق تو واسم عزیز و ساده بودوای اگه خدای من تو را به

حسین بازدید : 29 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399

تو سایه گاهی واسه غریب خسته از سفر
یه آشیونی واسه پرنده شکسته پر
تو ساده هستی مثل گل گلی که دوره از خزون
یه آینه هستی واسه تموم عشق باغبون
خوشم خوشم که عشق تو واسم عزیز و ساده بود
وای اگه خدای من تو را به من نداده بود
وای اگه خدای من تو را به من نداده بود
وای اگه خدای من تو را به من نداده بود

همیشه فکر می کنم که آفریده اون خدا
تمام عشق عالمو برای عشق ما دوتا
به خاطر تو عاشقه همین دو روز هستیم
مسافر شبونه همین شبای مستیم


تو با منی که با من این زمونه با وفا شده

خدا به یمن عشق ما خدای عاشقا شده
به غربتی که با منه تو با ترانه می رسی
به داد درد عشق من چه جاودانه می رسی
خوشم خوشم که عشق تو واسم عزیز و ساده بود
وای اگه خدای من تو را به من نداده بود
و وای اگه خدای من تو را به من نداده بود
وای اگه خدای من تو را به من نداده بود







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب