loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از مهرداد بنائی بنام حرم دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ متن آهنگ حرم از مهرداد بنائی Download Song By Mehrdad Banaiy - 

حسین بازدید : 31 پنجشنبه 01 خرداد 1399

دانلود آهنگ مهرداد بنائی بنام حرم

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از مهرداد بنائی بنام حرم

دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ

متن آهنگ حرم از مهرداد بنائی

Download Song By Mehrdad Banaiy - Haram

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری ) 

*** 

عشق یعنی حَرم جلو چشمات باشه

یعنی روزی من دست تو باشه

یعنی گریه برای تو باشه ...

عشق یعنی کنار تو نفس کشیدن


یعنی واست دوباره پَر کشیدن

یعنی هر شب تو خواب حَرم رو دیدن

عشق یعنی شاه تیغ بلرزه رو علاقت

یعنی عشقت به دل کرده سرایت

یعنی که بد کشیدم زیر سایت

عشق یعنی می خوام بگم که دوست دارم

یه عمره حَسرت حَرم رو دارم

فدای تو همه دار و ندارم

تکست آهنگ حرم از مهرداد بنائی

من همونم که اسمت رو برده 

مادر غم رو دستت سپرده

خوشبحال کسی که یه عمره روزیشو از نگاه تو خورده

عشق تویی و تو شاه و امیرم

من همونم به عشقت اسیرم

دوست دارم حاجتم رو بگیرم

آخرش توی روضت بمیرم

عشق یعنی شاه تیغ بلرزه رو علاقت

یعنی عشقت به دل کرده سرایت

یعنی که بد کشیدم زیر سایت

عشق یعنی می خوام بگم که دوست دارم

یه عمره حَسرت حَرم رو دارم

فدای تو همه دار و ندارم

***

دانلود با کیفیت 320

حجم :9.70MB

دانلود با کیفیت 128

حجم :3.89MB  







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب