loading...

موزیک خفن

چه خوشگلی کبوتر دبیرستانی من اینقد زیاد ناز نکن ببین روانیم من تو کف اون ناز نگات با خنده هات میمونم یه وقت تنهام نذاری میدونی که دیوونم تو کوچه سمت مدرسه یه گوشه ای نشستم منتظرم زنگ بخوره منتظر

حسین بازدید : 47 چهارشنبه 14 خرداد 1399

چه خوشگلی کبوتر دبیرستانی من

اینقد زیاد ناز نکن ببین روانیم من

تو کف اون ناز نگات با خنده هات میمونم

یه وقت تنهام نذاری میدونی که دیوونم

تو کوچه سمت مدرسه یه گوشه ای نشستم

منتظرم زنگ بخوره منتظر تو هستم

دیگه طاقت ندارمو چه حالی داره دستم

بخاطر دیدن تو سه ساعته نشستم

دوست دارم گلم تنهام نذار دلم

میگیره میمیره اونم برات

دوست دارم زیاد اگه بام را بیایی

دنیارو میریزم به زیر پات

دوست دارم گلم تنهام نذار دلم

میگیره میمیره اونم برات

دوست دارم زیاد اگه بام را بیایی

دنیارو میریزم به زیر پات

دانلود آهنگ با کیفیت 128



منبع ناکامان







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب