loading...

موزیک خفن

دیگه ساز روزگار نامهربونه آی رفیق آی رفیق دیگه ساز روزگار نامهربونه آی رفیق آی رفیق رنگ آسمون ما رنگ خزونه آی رفیق آی رفیق… خنجر از پشت نزن به قلب خونم آی رفیق آی رفیق خنجر از پشت نزن به قلب خون

حسین بازدید : 17 جمعه 16 خرداد 1399



دیگه ساز روزگار نامهربونه آی رفیق آی رفیق

دیگه ساز روزگار نامهربونه آی رفیق آی رفیق

رنگ آسمون ما رنگ خزونه آی رفیق آی رفیق…

خنجر از پشت نزن به قلب خونم آی رفیق آی رفیق

خنجر از پشت نزن به قلب خونم آی رفیق آی رفیق


همش از مستی و جنون میخونم آی رفیق آی رفیق

همش از مستی و جنون میخونم آی رفیق آی رفیق

آی رفیق چه کردی داغ رو دلم گذاشتی

آی رفیق چه کردی داغ رو دلم گذاشتی

آی رفیق تو با من قول و قراری داشتی

آی رفیق تو با من قول و قراری داشتی

آی رفیق همیشه پشت و پناهت بودم

آی رفیق همیشه پشت و پناهت بودم

آی رفیق کنارت روز و شبایی داشتم …

آی رفیق کنارت روز و شبایی داشتم

زخم خنجر تو مونده روی شونم آی رفیق آی رفیق

خسته از رفاقتا از چی بخونم آی رفیق آی رفیق

خبر از مرد و مردونگی نیست آی رفیق آی رفیق

بعد این همه عمر تنها میمونم آی رفیق آی رفیق

آی رفیق چه کردی داغ رو دلم گذاشتی

آی رفیق چه کردی داغ رو دلم گذاشتی

آی رفیق تو با من قول و قراری داشتی

آی رفیق تو با من قول و قراری داشتی

آی رفیق همیشه پشت و پناهت بودم

آی رفیق همیشه پشت و پناهت بودم

آی رفیق کنارت روز و شبایی داشتم …

آی رفیق کنارت روز و شبایی داشتم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب