loading...

موزیک خفن

آی آی ای آشنا تورو قسم نزار که ما نزار غریبه بشی نذار نزار بشیم از هم جدا هی یار من هنوزم عاشقم عاشق اون رنگ چشات که منو غرق میکنه تو خاطرات من هنوزم عاشقم عاشق اون رنگ چشات که منو غرق میکنه تو خ

حسین بازدید : 25 سه شنبه 20 خرداد 1399

آی آی ای آشنا تورو قسم نزار که ما

نزار غریبه بشی نذار نزار بشیم از هم جدا هی یار

من هنوزم عاشقم عاشق اون رنگ چشات

که منو غرق میکنه تو خاطرات

من هنوزم عاشقم عاشق اون رنگ چشات

که منو غرق میکنه تو خاطرات

بگو گناه من چی بود که رفتی از پیشم تو زود

بخدا این حقم نبود حق دلی که فقط فقط عاشق تو بود

من هنوزم عاشقم عاشق اون رنگ چشات

که منو غرق میکنه تو خاطرات

من هنوزم عاشقم عاشق اون رنگ چشات

دانلود آهنگ من هنوزم عاشقم از مهدی معصومی

که منو غرق میکنه تو خاطرات

نگو جدایی تقدیر یا که دلت بی تقصیر

نه تو نخواستی بمونی آخه دلت جای دیگه ای گیره

من هنوزم عاشقم عاشق اون رنگ چشات

که منو غرق میکنه تو خاطرات

من هنوزم عاشقم عاشق اون رنگ چشات

که منو غرق میکنه تو خاطرات

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب