loading...

موزیک خفن

مهران نیکوزاده سروناز دانلود آهنگ جدید مهران نیکوزاده به نام سروناز Mehran Nikouzadeh - Sarvenaz + متن ترانه سروناز از مهران نیکوزاده   دانلود آهنگ با کیفیت اصلی دانلود آهنگ با کیفیت 128 متن

حسین بازدید : 19 دوشنبه 02 تیر 1399

مهران نیکوزاده سروناز

دانلود آهنگ جدید مهران نیکوزاده به نام سروناز

Mehran Nikouzadeh - Sarvenaz

+ متن ترانه سروناز از مهران نیکوزاده

دانلود آهنگ جدید مهران نیکوزاده سروناز

  دانلود آهنگ با کیفیت اصلی دانلود آهنگ با کیفیت 128

متن ترانه مهران نیکوزاده به نام سروناز

از سر بساز ای سرو ناز دلبریتو باز
عشق دلم بامن بمون تو با من بساز
می‌دونی دل میره برات واسه یه کارات
بامن بمون ای مهربون تو اوج جنون
ازسر بساز ای سروناز دلبریتو باز
عشق دلم با من بمون تو با من بساز
بامن بمون ای دلنواز تو اوج نیاز
عشق تو شد تو سینه راز
عشق جان گداز
دست به قلبم نزن تشنه بیمار منم
به تب حال من عشق دلم باز بخند
گل بی تاب من دلبر جذاب من
نمیخوام پاشم وقتی میای توی خواب من
‌چشات داره یه حالت خاص⁦♥️⁩
نداشته واسم هوشو هوای⁦♥️⁩
همه کارات به جای⁦♥️⁩
آخ بمیرم واسه اون نازو ادات⁦♥️⁩
اون طرز نگات⁦♥️⁩
قربون چشات⁦♥️⁩
دست به قلبم نزن تشنه بیمار منم
به تب حال من عشق دلم باز بخند
گل بی تاب من دلبر جذاب من

نمیخوام پاشم وقتی میای تویه خواب من



منبع nex1music.ir







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب