loading...

موزیک خفن

گوزوم آیریلیقدان گجه آغلیاردی بونو بیلمدین سن ددیم آیرلاندا گلرم داریخما نیه گلمدین سن چیچکلر درردیم چیچکلرین عطرین نیه آلمادین سن سنه نینمیشدیم گئجلر یانیمدا گدیب قالمادین سن گوزلریندن سالیبس

حسین بازدید : 201 شنبه 14 تیر 1399

گوزوم آیریلیقدان گجه آغلیاردی

بونو بیلمدین سن

ددیم آیرلاندا گلرم داریخما

نیه گلمدین سن

چیچکلر درردیم

چیچکلرین عطرین نیه آلمادین سن

سنه نینمیشدیم گئجلر یانیمدا

گدیب قالمادین سن

گوزلریندن سالیبسان منی سن

یانمیشام یانمیشام غم اوتوندا

بیر آجی غربتیمدی گئجلر

غربتین آغلارام من سونوندا

هارداسان جان چیچکیم یوبانما

سنسیزم سنسیز اولماخ چتیندی

باشکا یرده کیمه جان دیرسن

کیم سنین دونیادا قسمتیندی

بیر اوتاق گوشیسنده اوتوروب

دیزلریمی گوجاخلامیشام من

وئرمیشم دونیامی الرینده

دونیادا دونیاسیز قالمیشام من

آیریلیقدان هارایلار چکیرم

او گوزل شکلی منن باخاندا

ایسلانیر گوزلریم او شکیلده

گوزلریمنن منیم یاش آخاندا

سن گئدنن بری جان چیچیم

داغ کیمی داغ واریمدی اورکده

چوخ دیلیلر یالان اولدی سنسیز

ایتمیشم منده سایسیز دیلکده

سن گئدن یولاری چن آلیبدی

بو یولون تئز سونون گورمورم من

سن دیرسن بو سئوگی یالاندی

دانلود آهنگ ترکی منه غمین قالدی از زین العابدین زاده

بو سوزو اما دوز بیلمیرم من

یولارین باغلی اولسا آچارام

سئومرم باشکاسین سئومرم گل

تکجه سنسن منی سئودیجیم

هچ کسه من کونول ورمرم گل

بازخوانی آهنگ معین به ترکی

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب