loading...

موزیک خفن

عشق من یادم کن گاهی که به دل دارم آهی تو که از دردم آگاهی یه دنیا یه دنیا عاشقم من بدون که بی عشقت صادقم من تو مست خوش و من مست عشقم اگر نباشی میمیرم بیا که عمر از سر گیرم تا هستم با یادت شادم

حسین بازدید : 43 شنبه 14 تیر 1399

عشق من یادم کن گاهی که به دل دارم آهی

تو که از دردم آگاهی

یه دنیا یه دنیا عاشقم من

بدون که بی عشقت صادقم من

تو مست خوش و من مست عشقم

اگر نباشی میمیرم بیا که عمر از سر گیرم

تا هستم با یادت شادم

آخه دل بر تو دادم دیگر از غمها آزادم

یه دنیا یه دنیا عاشقم من

بدان که به عشقت صادقم من

تو مست خوش و من مست عشقت

اگه نباشی میمیرم بیا که عمر از سر گیرم

به انتظار دیدنت به لحظه رسیدنت

دل داره پرپر میزنه از سینه ام پر میزنه

ای چشمی حیات من فرشته نجات من

شوق نفسهای منی همیشه رویای منی

یه دنیا یه دنیا عاشقم من

بدون که بی عشقت صادقم من

تو مست خویش و من مست عشقم

اگه نباشی میمیرم بیا که عمر از سر گیرم

عشق تو در قلب من هدیه جاودانه است

برای زنده موندن قشنگترین بهانه است

دوست داشتن تو مثل عطر خوش بهاره

با تو نفس کشیدن پایان انتظاره

دانلود آهنگ یه دنیا یه دنیا عاشقم من از سیتا قاسمی

یه دنیا یه دنیا عاشقم من

بدون که به عشقت صادقم من

تو مست خویش و من مست عشقم

اگه نباشی میمیرم بیا که عمر از سر گیرم

اگه نباشی میمیرم بیا که عمر از سر گیرم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب