loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ تو اولین عشق منو آخرین عشق من تویی از ایرج مهدیان با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ قدیمی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : تو اولین عشق منو آخرین عشق من تویی نرو منو تنها نذار که سر نوشت من

حسین بازدید : 9 یکشنبه 13 مهر 1399

دانلود آهنگ تو اولین عشق منو آخرین عشق من تویی از ایرج مهدیان با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ قدیمی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

تو اولین عشق منو آخرین عشق من تویی

نرو منو تنها نذار که سر نوشت من تویی

هرگز نمیشد باورم از جدایی حرف بزنی

تو زندگی بعد خدا تو خدای عشق منی

دوست دارم به خدا تا بی نهایت

به عشق تو به رو یهتو دیگه دل کرده عادت

به تو محتاجم من مثله ظلمت به روشنی

آخه با این ظلمت دل عاشق رو می شکنی

عشق من با من باش اشکامو دامن باش

تا که دنیا دنیا ست دل به عشقم بسپار

منو تنها نگذار که دل من تنهاست

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب