loading...

موزیک خفن

من عاشق تو عاشق زنگ خنده هات ... ای یارمن مونس تو همدم رنج و غصه هات ... ای یارمن پیش بلاهای تو یک سینه سپر ... ای یاربا پای برهنه در پی تو در بدر ... ای یارای یار , ای یار , دلو جونم فدایتای یار , ای

حسین بازدید : 21 یکشنبه 15 تیر 1399

من عاشق تو عاشق زنگ خنده هات ... ای یار
من مونس تو همدم رنج و غصه هات ... ای یار
من پیش بلاهای تو یک سینه سپر ... ای یار
با پای برهنه در پی تو در بدر ... ای یار

ای یار , ای یار , دلو جونم فدایت
ای یار , ای یار , میشم من خاک پایت
ای یار عشقم رو توی سینه نگه دار
ای یار عشقم رو توی سینه نگه دار

اشکامو نادیده نگیری , حرفامو نشنیده نگیری
من ساده دل رو به تو دادم , این عشقو تو ساده نگیری


من پیش بلاهای تو یک سینه سپر ... ای یار
با پای برهنه در پی تو در بدر ... ای یار

ای یار , ای یار , دلو جونم فدایت
ای یار , ای یار , میشم من خاک پایت
ای یار عشقم رو توی سینه نگه دار
ای یار عشقم رو توی سینه نگه دار







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب