loading...

موزیک خفن

میخوام امشب بخونم به خاطرت رفیقم بگشتم دور دنیا به مانندت ندیدم رفیق من تویی همخانی من تو شبها همدم تنهایی من میخوام امشب بخونم به خاطرت رفیقم بگشتم دور دنیا به مانندت ندیدم نمایی از ن

حسین بازدید : 35 شنبه 28 تیر 1399

میخوام امشب بخونم به خاطرت رفیقم

بگشتم دور دنیا به مانندت ندیدم

رفیق من تویی همخانی من

تو شبها همدم تنهایی من

میخوام امشب بخونم به خاطرت رفیقم

بگشتم دور دنیا به مانندت ندیدم

نمایی از نگاهت روی قلبوم کشیدم

نمایی از نگاهت روی قلبوم کشیدم

رفیق من تویی همخانه من

دانلود آهنگ محلی میخوام امشب بخونم به خاطرت رفیقم

تو شبها همدم تنهایی من

شریک دردمو در شادی من

رفیق من تویی همخانه من

تو شبها همدم تنهایی من

شریک دردمو در شادی من

بیا امشب رفیقم یه دم بنشین کنارم

بیا امشب رفیقم یه دم بنشین کنارم

دوایی بهتر از تو برای دل ندارم

بگویم درد دل را به تو مثل برارم

رفیق من تویی همخانه من

تو شبها همدم تنهایی من

شریک دردمو در شادی من

رفیق من تویی همخانه من

تو شبها همدم تنهایی من

شریک دردمو در شادی من

طاقت منو تو شده مثل دو همخون

بخاطرت رفیقم میخونم از دلو جون

با سور دل میخونم شعر لیلی و مجنون

رفیق من تویی همخانه من

تو شبها همدم تنهایی من

شریک دردمو در شادی من

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب