loading...

موزیک خفن

دانلود ریمیکس شادمهر عقیلی با تموم یک دلی Download New Remix Shadmehr Aghili Tamome Yek Deli [ دانلود با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 ]   دانلود ریمیکس شادمهر عقیلی با تموم یک دلی متن

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400

دانلود ریمیکس شادمهر عقیلی با تموم یک دلی

Download New Remix Shadmehr Aghili Tamome Yek Deli

[ دانلود با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 ]

دانلود ریمیکس شادمهر عقیلی به نام با تموم یک دلی

 

دانلود ریمیکس شادمهر عقیلی با تموم یک دلی

متن آهنگ شادمهر عقیلی با تموم یک دلی

دودلی هامو ببخش
بگذر از خطای من

اگه تردید به عشق
خیمه زد تو باورم

اگه فکر رفتن تو
گذشته از سرم
اگه فکر رفتن تو
گذشته از سرم

تو دلیل بودنی
تویی اون اوج نیاز

روی قله دلت
واسه من خونه بساز

لحظه ندیدنت
آخر راه منه

پل برگشتنمو
هجرت تو میشکنه
پل برگشتنمو
هجرت تو میشکنه

تو عبور صخره‌ها
از خودم که بگذرم

ولی دستای تورو
عاشقونه می‌برم

تو ستاره‌ای برام
بی تو شب تاریکیه

تو سکوت چشم تو
دیگه خوندنم چیه

چی میشد عاقبتم
بی تو تواین همه راه
روی تردید
دلم خط بکش خط سیاه
چی میشد عاقبتم
بی تو تواین همه راه
روی تردید
دلم خط بکش خط سیاه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب