loading...

موزیک خفن

عجب عطری زدی تا اومدی دل زیرو رو شد منو دیدی و خندیدی و این عشق شروع شد دستم پیش چشمات واسه همیشه رو شد مثل بچگی ها تازگی ها پرته حواسم من اینجوری نبودم عشق تو عالیه واسم ببین با تو چه جوره حتی ر

حسین بازدید : 35 سه شنبه 21 مرداد 1399

عجب عطری زدی تا اومدی دل زیرو رو شد
منو دیدی و خندیدی و این عشق شروع شد
دستم پیش چشمات واسه همیشه رو شد

مثل بچگی ها تازگی ها پرته حواسم
من اینجوری نبودم عشق تو عالیه واسم
ببین با تو چه جوره حتی رنگ لباسم

یه اتفاق فوق العاده و عاشقی من
خوش اومدی به زندگی من زندگی من
هوادار توام یار توام آروم جونم

یه اتفاق فوق العاده و عاشقی من
خوش اومدی به زندگی من زندگی من
هوادار توام یار توام آروم جونم


بس که ماهی میترسم اشتباهی
آسمون یه شب تو رو ازم بگیره

تو چی داری که آروم و قراری
حق داره دلم بهونه اتو بگیره

یه اتفاق فوق العاده و عاشقی من
خوش اومدی به زندگی من زندگی من
هوادار توام یار توام آروم جونم

یه اتفاق فوق العاده و عاشقی من
خوش اومدی به زندگی من زندگی من
هوادار توام یار توام آروم جونم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب