loading...

موزیک خفن

صدات کردم،جوابمو نمیدی کمی به حرفام تو بها نمیدی یه جمله ی دوست دارم نمیگی هر چی که تو دلت داری اونم بهم نمیگی چه جور باید بهت بگم دست از تو برنمیدارم میخوام که فریاد بزنم بگم که عاشقت منم چه جور بای

حسین بازدید : 35 جمعه 10 خرداد 1398

صدات کردم،جوابمو نمیدی
کمی به حرفام تو بها نمیدی
یه جمله ی دوست دارم نمیگی
هر چی که تو دلت داری
اونم بهم نمیگی

چه جور باید بهت بگم
دست از تو برنمیدارم
میخوام که فریاد بزنم بگم که عاشقت منم
چه جور باید بهت بگم
دست از تو برنمیدارم
میخوام که فریاد بزنم بگم که عاشقت منم

میخوام که باتو باشم
فقط با تو فقط با تو
بمیرمو فدا شم
فقط با تو فقط با تو

 

میخوام که با تو باشم
فقط با تو فقط با تو
بمیرمو فدا شم
فقط با تو فقط با تو

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ فقط با تو از آرش دلفان

♫♫♫♫♫♫

صدات کردم جوابمو نمیدی
کمی به حرفام تو بها نمیدی
یه جمله ی دوست دارم نمیگی
هر چی که تو دلت داری
اونم بهم نمیگی

چه جور باید بهت بگم
دست از تو برنمیدارم
میخوام که فریاد بزنم بگم که عاشقت منم
چه جور باید بهت بگم
دست از تو برنمیدارم
میخوام که فریاد بزنم بگم که عاشقت منم

میخوام که باتو باشم
فقط با تو،فقط با تو
بمیرمو فدا شم
فقط با تو فقط با تو
میخوام که با تو باشم
فقط با تو فقط با تو
بمیرمو فدا شم
فقط با تو فقط با تو

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ بیکلام فقط با تو از آرش دلفان کد آهنگ پیشواز ایرانسل فقط با تو از آرش دلفان دانلود آهنگ متن آهنگ فقط با تو از آرش دلفان متن آهنگ فقط با تو از آرش دلفان کد آهنگ پیشواز همراه اول فقط با تو از آرش دلفان دانلود آهنگ جدید فقط با تو از آرش دلفان دانلود آهنگ فقط با تو از آرش دلفان با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب