loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ ترکی من اونا اینانیرام آیگون آقایوا با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ ترکی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : منیم اوریم آتماز منی باشقا بیرینه ساتماز منی من اونا اینانیرام سوز وریب الات

حسین بازدید : 75 سه شنبه 28 مرداد 1399

دانلود آهنگ ترکی من اونا اینانیرام آیگون آقایوا با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ ترکی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

منیم اوریم آتماز منی باشقا بیرینه ساتماز منی من اونا اینانیرام

سوز وریب الاتماز منی گولدورر آغلاتماز من اونا اینانیرام

او منه اله باغلانیب کی بیلیرم منیم اونا باغلاندیغیمنان ارتیخ

منی اوقدر قیسقانیب کی بیلیرم منیم اونا قیسقاندیغیمان ارتیخ

او منه اله باغلانیب کی بیلیرم منیم اونا باغلاندیغیمنان ارتیخ

منی اوقدر قیسقانیب کی بیلیرم منیم اونا قیسقاندیغیمان ارتیخ

منیم اوریم آتماز منی باشقا بیرینه ساتماز منی من اونا اینانیرام

سوز وریب الاتماز منی گولدورر آغلاتماز من اونا اینانیرام

منیم اوریم آتماز منی باشقا بیرینه ساتماز منی من اونا اینانیرام

سوز وریب الاتماز منی گولدورر آغلاتماز من اونا اینانیرام

بیز بیربیریمیزدن ایری هچ واخ قالمامیشیخ قالادا بیلمریخ کی

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب