loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ تو کوچه باز بارونه ای عشق داوود یونسی موزیک جدید داوود یونسی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنیدتو کوچه باز بارونه ای عشق مردن واست آسونه ای عشق

حسین بازدید : 191 جمعه 14 شهریور 1399

دانلود آهنگ تو کوچه باز بارونه ای عشق داوود یونسی

موزیک جدید داوود یونسی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

تو کوچه باز بارونه ای عشق

مردن واست آسونه ای عشق

تو پایه ی دیونگیمی

تو جونمی تو زندگیمی

شرم چشات پایینه پیداس

چشمات دو تا فانوس زیباس

چشمای تو میخنده انگار

میخندیو میمیرم این بار

آهنگ نرو ببین عاشق شدم بمون واسه دل خودم

نرو ببین عاشق شدم بمون واسه دل خودم

همصحبت نجیب من ای عشق بیا طبیب من

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب