loading...

موزیک خفن

دانلود دکلمه دل نبریدیم اگر دل شکست از مسعود فردمنش با لینک مستقیم نوع آهنگ : دکلمه غمگین و بامعنی قدیمی همراه با متن آهنگ : دل نبریدیم اگر دل شکست در نشکسته ایم اگر در ببست باور تقدیر به سر داشت

حسین بازدید : 9 یکشنبه 23 شهریور 1399

دانلود دکلمه دل نبریدیم اگر دل شکست از مسعود فردمنش با لینک مستقیم

نوع آهنگ : دکلمه غمگین و بامعنی قدیمی

همراه با متن آهنگ :

دل نبریدیم اگر دل شکست

در نشکسته ایم اگر در ببست

باور تقدیر به سر داشتیم

از پی برداشت نمی کاشتیم

به گفتگو نشسته ام با خود دل شکسته ام

غریبه با قصه عشق دل به کسی که بسته ام

دل به کسی که بسته ام

چه سود با ندامتم که تشنه محبتم

هر چه زدم نمیبرم راه به ترک عادتم

راه به ترک عادتم..

یار گر من را نگیرد دست کم

یار گر من را نگیرد دست کم

بگذرم بگذرم بگذرم از شهرت فرهاد هم

بگذرم بگذرم بگذرم از شهرت فرهاد هم

صد بار سفر کردم به عشق به مقصودی

هر بار فقط ای یار تو مقصد من بودی

تو مقصد من بودی..

یار گر من را نگیرد دست کم

یار گر من را نگیرد دست کم

بگذرم بگذرم بگذرم از شهرت فرهاد هم

بگذرم بگذرم بگذرم از شهرت فرهاد هم

یار با من مهربان باشد اگر..

دانلود آهنگ به گفتگو نشسته ام از مسعود فردمنش

حسرتی بر دل نمی باشد دگر

حسرتی بر دل نمی باشد دگر

من از آن مجنون هم مجنون ترم

من به نرخ جون محبت میخرم

من به نرخ جون محبت میخرم

یار گر من را نگیرد دست کم

یار گر من را نگیرد دست کم

بگذرم بگذرم بگذرم از شهرت فرهاد هم

بگذرم بگذرم بگذرم از شهرت فرهاد هم

ما که به دل عشق تو را کاشتیم

ما که به سر شوق تو پنداشتیم

بود اگر صحبت دوست داشتن

بیشتر از هر که تو را داشتیم…

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب